Ekstremaliems ralio reidams pritaikytas automobilis turi elektros energija varomą 550 AG galios motorą ir 37 colių skersmens padangas.
Skelbiama, kad „Extreme E“ bekelės lenktynių čempionatas aplankys pačias nuošaliausias pasaulio vietas. Varžybos vyks Saharos dykumoje, Amazonės džiunglėse, Arktyje, Hiamalajuose ir Okeanijos salose.
Oficialus lenktynių serijos automobilis atrodo įspūdingai.
Neįtikėtina dinamika
Kontrukcijos pagrindas – nobiu sustiprintas plieno vamzdžių rėmas.
4401 ilgio kėbulą turintį „Odyssey 21“ sukonstravo „Spark Racing Technology“ inžinieriai. Jie taip pat yra „Formule E“ bolidų kūrėjai.
Kiekvienas automobilis turės tą pačią standartinę važiuoklę, saugos lankus ir gniunždymo zonas. Taip pat jame bus montuojama „Williams Advanced Engineering“ baterija.
Komandos galės pritaikyti kėbulo detales ir žibintus, kad visureigis primintų jų gaminamus modelius. Taip pat pasirinkti savo elektros motorą.
„Extreme E“ organizatoriai praneša, kad „Odyssey 21“ galia sieks iki 550 AG (410 kW), o sukimo momentas – 921 Nm.
Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. truks 4,5 sekundės, o visureigis galės įveikti iki 53 laipsnių statumo įkalnes.
Baterijos talpos užteks
37 colio skermens ratų tarpvėžis priekyje ir gale – 1998 milimetrai. Visur sumontuotos dvigubos trikambės svirtys su trijų lygių reguliuojamais viengubais amortizatoriais.
Prošvaisa siekia 450, o pakabos eiga – 385 milimetrus. 2300 milimetrų pločio elektrinis visureigis sveria 1650 kilogramų.
„Extreme E“ skelbia, kad maksimalus išvystomas greitis – 200 km/val. Techninėje charakteristikoje neatskleidžiama, kiek jis galės nuvažiuoti vienu įkrovimu.
Visgi tai neturėtų būti problema, nes palanuojami trumpi greičio ruožai – nuo 6 iki 10 kilometrų.
Oficialūs prototipų bandymai prasidės rugsėjį, o kitų metų kovą klientams bus pristatyti 12 visureigių.
2020-ųjų viduryje planuojami bendri testai, o pirmasis čempionato sezonas prasidės 2021 metais.