Ralyje buvę gamyklinės čekų komandos inžinieriai patarė nestartuoti, nes kiltų didelė grėsmė nepataisomai sugadinti variklį.
Apgadino provėžose
„Apmaudu, kai ralis baigiasi tokiu būdu. Nebuvome išlėkę iš trasos, giliose provėžose nuo smūgio nuplyšo variklio apsaugos tvirtinimas, apgadinome aušinimo sistemą.
Iškart supratome, kad toks smūgis gali pridaryti problemų ir likusią testinio ruožo distanciją atidžiai stebėjau daviklių parodymus – jokių įspėjimų nebuvo.
Tačiau pasirodo, kad perspėjimų sistema labai specifinė – lemputė užsidega vos kelioms sekundėms, o po to įsijungia avarinis cirkuliacijos režimas.
Panašu, kad tuo momentu buvome posūkyje ir aliarmą pražiopsojau“, – pasakojo V. Žala.
Atvykę į trasos vietą, kur patyrė smūgį, V. Žala ir A. Malnieaks rado lietuvių žiūrovų būrelį, kurie jau saugojo trasoje pamestą variklio apsaugą.
Patarė toliau nevažiuoti
Automobilį apžiūrėję inžinieriai ir kolegos iš gamyklinės „Škoda“ komandos rekomendavo ralio nebetęsti.
Jie spėjo, kad staigus temperatūros šuolis deformavo variklio galvos tarpinę, todėl tolesnis variklio eksploatavimas greičiausiai baigtųsi dideliais nuostoliais, būtina variklį keisti arba remontuoti.
Todėl lietuvių komanda priėmė sprendimą ralio nebetęsti.
Lenkijoje vykstantis „PZM Rally Poland“ yra Europos, Lenkijos bei Lietuvos ralio čempionatų etapas. Iš viso lenktynininkai per tris ralio dienas įveiks 202 kilometrus, suskirstytus į 15 greičio ruožų.