Antrąją „Italian Baja“ dieną dalyvių laukė trys identiški greičio ruožai, kiekvienas jų siekiantis po beveik 80 kilometrų. Penktadienio vakarą „General Financing team Pitlane“ komanda, patekusi tarp dešimt greičiausiųjų, turėjo galimybę rinktis startinę poziciją, todėl birželio 22-ąją prie starto linijos stojo ketvirta.
Antrasis lenktynių ir pirmasis šiandienos greičio ruožas lietuviams buvo sėkmingas – nors ekipažas turėjo problemų su varikliu, kuris prarado dalį galios, bei teko keistis priekinį ratą, Benedikto Vanago ir Sebastiano Rozwadowskio tandemas finišavo penktas.
Trečiajame greičio ruože ekipažas toliau palaikė stabilų lenktyninį tempą, tačiau perbridus vieną iš brastų, komanda susidūrė su techninėmis problemomis.
„Prieš greičio ruožą uždarėme visas angas, kad oras keliautų tik per „snorkelį“, esantį ant bolido viršaus. Taip turėjome išvengti vandens patekimo ir bolido sistemą.
Bet panašu, kad ir tai nepadėjo. Vienoje iš brastų variklis gavo vandens ir nustojo veikti, tad, panašu, jog lenktynės mums yra baigtos. Labai gaila. Manau, galėjome iš čia atsivežti daug taškų“ – situaciją komentavo B.Vanagas.
„Italian Baja“ buvo iššūkis ne tik lietuviams – lenkas Jakub Przygonski, kuris 2017 m. ir 2018 m. laimėjo Italijos etapą, o šių metų Dakare finišavo ketvirtoje vietoje, po antrojo greičio ruožo grįžo be priekinio rato, dalies važiuoklės, buferio ir variklio gaubto.
„General Financing team Pitlane“ yra vienintelė lietuvių komanda, planuojanti dalyvauti visuose aštuoniuose Pasaulio taurės etapuose. Lenktynininkas B. Vanagas, šių metų Dakare užėmęs aukščiausią Lietuvos ir Baltijos istorijoje 11 vietą, kovą „FIA World Cup for Cross Country Bajas“ tęs ketvirtajame etape, liepos 25–28 d. Ispanijoje.