Lenktynes iš 3 starto vietos pradėjęs Gusto komandos draugas Damiano Fioravanti po pirmo posūkio smuktelėjo į 6 vietą, tačiau po truputį lenkė varžovus ir pirmosios lenktynių valandos pabaigoje jau važiavimo pirmas.
Pirmasis suplanuotas sustojimas ir degalų papildymas sklandžiai nepavyko. Komanda sugaišo ilgiau nei planuota ir antrą valandą pradėjo vėl tik 7-oje vietoje.
Lorenzo Bontempelli po dviejų lenktynių valandų perėmė „Norma M30 LMP3“ bolido vairą ir į trasą sugrįžo penktas. Jis artėjo prie varžovų, tačiau netrukus įvyko katastrofa.
Tikėtina, kad nuo nedidelio kontakto su varžovu ar su trasos ribas žyminčiais betono iškilimais, automobilio nosis palinko į priekį. Stabdžiai negavo pakankamai aušinimo ir kai Lorenzo užsuko į aptarnavimo zoną – plykstelėjo ugnis.
Mechanikai ir gaisrininkai ugnį nuslopino, tačiau milžiniška žala jau buvo padaryta. Per pusvalandį pavyko automobilį suremontuoti, bet jis vis nevažiavo į trasą.
Komanda nebuvo užtikrinta ar ugnis nepažeidė kitų stabdžių ir pakabos detalių, todėl saugumo sumetimais nuspręsta toliau nelenktyniauti.
G.Grinbergas į trasą išvažiavo tik paskutinę lenktynių minutę ir tik tam, kad kirstų finišo liniją ir uždirbtų pusę taško.
Europos Le Mano serijos lenktynės pirmą kartą surengtos 2001 metais.
Šiemet įvyks 6 ELMS etapai legendinėse trasose: Paulo Ricard‘o (Prancūzija), Monzos (Italija), Barselonos (Ispanija), Spa (Belgija), Silverstouno (Didžioji Britanija) ir Portimao (Portugalija). Vienu metu trasoje varžosi 41 LMP2, LMP3 ir LMGTE klasių automobiliai.