Jas iš pirmųjų pozicijų pradėjo „Ferrari“ lenktynininkai, bet finiše pirmas ir antras buvo abu „Mercedes“ lenktynininkai, atitinkamai Lewisas Hamiltonas ir Valtteri Bottas.
Trečiąją vietą užėmė atkakliai kovojęs ir ilgai lyderiavęs Charlesas Leclercas, iš kurio pergalę atėmė „Ferrari“ bolido gedimas.
Sebastianas Vettelis liko tik penktas dėl savo paties klaidos.
Dramatiškas startas
Jas iš pirmosios vietos pradėjo „Ferrari“ naujokas Charlesas Leclercas, greta jo startavo komandos draugas Sebastianas Vettelis, o už jų – abu „Mercedes“ lenktynininkai, Valtteri Bottas ir Lewisas Hamiltonas.
Įdomu tai, kad Bahreino GP buvo 999-osios lenktynės „Formulės-1“ istorijoje, o Ch.Leclercas – 99-tasis sportininkas, startavęs iš pirmosios pozicijos.
Tačiau iš karto po starto į priekį įsiveržė geriau startavęs S.Vettelis, o Ch.Leclercą aplenkė ir V.Bottas.
Tačiau 21-erių metų amžiaus lenktynininkas nebuvo linkęs nusileisti labiau patyrusiems varžovams ir drąsiai aplenkė V.Bottą, bei pasivijęs 6 rate aplenkė ir savo komandos kolegą S.Vettelį.
Tuo tarpu L.Hamiltonas aplenkė savo komandos kolegą ir ėmė vytis S.Vettelį, o dėl penktos pozicijos įvyko dar aštresnė kova.
„Red Bull“ lenktynininką Maxą Verstappeną aplenkė puikiai startavęs „McLaren“ lenktynininkas Carlosas Sainzas. Bet M.Verstappenas nebuvo nusiteikęs nusileisti, bolidai susilietė ir dėl kontakto prakiuro C.Sainzo priekinė dešinė padanga. Jis pasiekė boksus ir pasikeitė padangas, bet nusirito į pačią rikiuotės pabaigą.
Iš karto po starto įvykių netrūko ir rikiuotės pabaigoje. Romainas Grosjeanas iš „Haas“ nepastebėjo greta buvusio Lance’o Strollo iš „Racing Point“, jie susidūrė ir abu turėjo sukti į boksus pasikeisti priekinių sparnų.
Abu lenktynininkai galėjo tęsti pasirodymą Bahreine, bet R.Grosjeanas finišo nepasiekė – dėl bolido sugadinimų jis po trečdalio lenktynių grįžo į garažą.
Išbandė kitokią strategiją
Bahreino GP strategai prognozavo, kad dauguma sportininkų rinksis keistis padangas du kartus per lenktynes. Tai pasitvirtino labai greitai – lenktynininkai iš rikiuotės vidurio stojo boksuose jau 10 rate.
Iš lyderių tarpo pirmasis sustojo M.Verstappenas. Jis tai padarė 12 rate iš 57, o tai paskatino į boksus sukti ir V.Bottą. Pastarajam pavyko išlaikyti savo poziciją, o kiti lyderiai taip pat nelaukė.
Ch.Leclercas ir L.Hamiltonas pasikeitė padangas tame pačiame rate, o dar vienu ratu vėliau sustojęs S.Vettelis prarado poziciją L.Hamiltono naudai. Tačiau ne visi lyderiai pasirinko vienodą strategiją – L.Hamiltonas vienintelis pasirinko minkšto mišinio padangas, kai kiti – vidutinio.
Minkštos padangos turi suteikti daugiau greičio, bet jos greičiau dyla. Todėl L.Hamiltono strategija greitai ėmė šlubuoti.
S.Vettelis greitai ėmė vytis L.Hamiltoną ir 23 rate jį aplenkė bei atsiėmė antrąją poziciją.
Dvi „Ferrari“ nesėkmės
Tačiau įvykiai lenktynėse tuo nesibaigė. Atėjus laikui antrą kartą pasikeisti padangas, 35 rate pirmasis į boksus suko L.Hamiltonas. Nors atstumas tarp jo ir abiejų „Ferrari“ atrodė solidžiai, kitame rate stojęs S.Vettelis vos išlaikė pranašumą.
Tačiau L.Hamiltonas nepasidavė ir ėmė jį spausti. Kelias atakas S.Vetteliui pavyko atlaikyti, bet 37 rate L.Hamiltonas išsiveržė į antrąją poziciją, o S.Vettelis apsisuko trasoje.
Negana to, nuo ratų vibracijos nulūžo priekinis „Ferrari“ sparnas ir S.Vettelis buvo priverstas sukti į boksus. Vokietis į trasą grįžo 8 vietoje, ir sparčiai aplenkęs Lando Norrisą, Danielį Ricciardo ir Nico Hulkenbergą įsitvirtino 5 pozicijoje, gerokai atsilikęs nuo M.Verstappeno.
Tuo tarpu Ch.Leclercas itin stabiliai važiavo pirmoje pozicijoje, bet 46 rate pranešė gąsdinančią žinutę – kažkas negerai su varikliu.
Dėl to akivaizdžiai krito sportininko tempas, o komanda patvirtino, kad sugedo energijos regeneravimo sistema. Tai reiškia, kad jis neteko apie 160 AG iš maždaug 950 AG.
L.Hamiltonas bemat jį pavijo ir aplenkė jau 48 rate. 54 rate pro Ch.Leclercą prašvilpė ir V.Bottas.
55 rate netikėtai sustojo abu „Renault“ bolidai – D.Ricciardo pranešė, kad automobilis tiesiog išsijungė, o N.Hulkenbergo bolide galimai sugedo variklis. Dėl to į trasą išvažiavo saugos automobilis.
Tuo metu Ch.Leclercą jau buvo beveik pavijęs M.Verstappenas. Tačiau pozicijos iki finišo nebesikeitė, nes važiuojant paskui saugos automobilį lenkti draudžiama, o ši fazė tesėsi iki pat finišo.
Bahreino GP rezultatai:
1. Lewisas Hamiltonas, „Mercedes“,
2. Valtteri Bottas, „Mercedes“,
3. Charlesas Leclercas, „Ferrari“ + greičiausias ratas,
4. Maxas Verstappenas, „Red Bull“,
5. Sebastianas Vettelis, „Ferrari“,
6. Lando Norrisas, „McLaren“,
7. Kimi Raikkonenas, „Alfa Romeo“,
8. Pierre’as Gasly, „Red Bull“,
9. Alexanderis Albonas, „Toro Rosso“,
10. Sergio Perezas, „Racing Point“,
11. Antonio Giovinazzi, „Alfa Romeo“,
12. Danilas Kvyatas, „Toro Rosso“,
13. Kevinas Magnussenas, „Haas“,
14. Lance’as Strollas, „Racing Point“,
15. George’as Russelas, „Williams“,
16. Robertas Kubica, „Williams.
Lenktynių nebaigė:
Nico Hulkenbergas, „Renault“ (variklio gedimas)
Danielis Ricciardo, „Renault“ (elektros gedimas)
Carlosas Sainzas, „McLaren“ (bolido pažeidimai)
Romainas Grosjeanas, „Haas“ (bolido pažeidimai)