Lenktynininkas pardavinėja savo dabartinį automobilį ir sieks įsigyti modernesnę techniką, su kuria galėtų važiuoti greičiau, patikimiau ir kitais metais dar pagerinti Lietuvos sportininkų rezultatą Dakare.
Jau 10-ąjį savo Dakaro ralį įveikęs A. Juknevičius pasakojo, kad pirmomis dienomis po Dakaro finišo galvoje nesustojo suktis ta pati mintis, o grįžus į Lietuvą ir pasižvalgius lenktyninių automobilių rinkoje galutinai apsisprendė.
Nors techniką lenktynininkas atsinaujino prieš šį Dakarą – įsigijo paskutinį senosios OTB kartos „Overdrive Hilux“, Antanas pasakojo, kad norisi būti bent jau vienose rogėse su kitais TOP-20 sportininkais – tik taip pavyks toliau lipti aukštyn.
„Galime labai ilgai demonstruoti, ką galima pasiekti su mažesniais biudžetais ir senesniais automobiliais, bet man atrodo Dakaras mūsų pankiškų finišų dviem padangom ar naktimis jau prisižiūrėjo užtektinai, – sakė Dakaro legendos statusą šiemet gavęs A. Juknevičius. - Vaidas šiemet turėjo palyginti nedaug problemų ir klaidelių, o galutinėje įskaitoje nuo 10-uko jam trūko beveik valandos – tai rodo, kad tas mūsų lietuvių noras įšokti į TOP-10 kasmet tolsta, todėl reikia eiti į priekį ir technikos prasme.
Galų gale, mūsų modeliui net kai kurių dalių nebegamina niekas, reikia patiems ieškoti ir gaminti – tai daug ką pasako.“
Antano Juknevičiaus taikinyje – IRS kartos „Overdrive Hilux“. Tai naujausias modelis turintis pažangesnį ir galingesnį „RC F“ variklį, aukštesnį sukimo momentą, naujesnę greičių dėžę „Sadev“, taip pat – kur kas geresnį svorio balansą.
Su tokiu automobiliu šįmet Dakaro ralyje dalyvavo Benediktas Vanagas.
Dėl visiškai kitokios karkaso konstrukcijos nei OTB modelyje, IRS skiriasi nuo pirmtako skiriasi kardinaliai. Kaip pasakojo lenktynininkas, skirtumai vizualiai ir ant popieriaus paprastam gerbėjui gal ir neatrodo dideli, tačiau jų visuma lemia, kad automobilis yra gerokai pranašesnis.
„Vien svorio skirtumas – apie 300 kg, yra milžiniškas pranašumas automobilių sporte. Jei paprastų automobilių evoliucijoje kelių metų laikotarpiu pokyčiai būna tik kosmetiniai, tai automobilių sporte kelių metų evoliucija yra šviesmečiai – čia kasmet metami milijonai tam, kad būtų sukurtas visapusiškai geresnis daiktas nei pernai, o svarbiausia – greitesnis nei konkurentų.
Faktas, kad visiškai naują automobilį mums įsigyti tiesiog neįmanoma, tačiau keliose varžybose važiavusį – jau realiau. Tiesa, mums teks išspausti viską iš turimų resursų ir tikėtis šiek tiek sėkmės rinkoje“, – teigė A. Juknevičius.
Jis pasakojo, kad iš gerbėjų, akylai sekančių komandos progresą ir tobulėjantį Dakaro ralio automobilių parką, nuolat gauna klausimų ir komentarų, kaip galima būtų bent simboliškai prisidėti prie komandos ir svarbiausia – naujos technikos.
Į šį prašymą Antano komanda atsakė – jau šiandien sportininko „Facebook“ paskyroje galima rasti specialiai šiam tikslui sukurtą platformą „Prisidėk!”, kurioje galima prisidėti prie naujo automobilio įsigijimo.
„Atstovausime visus, be jokių skirstymų, lietuvius – visi už vieną komandą, viena komanda už visus“, – pasakojo Dakaro vilkas Antanas Juknevičius.