Po pirmojo itin techniško 19 kilometrų greičio ruožo, vadinamo prologu arba „Super Special Stage“, lietuviai užėmė 3 vietą bendroje įskaitoje. „Greičio ruožas buvo labai siauras, du automobiliai neprasilenktų. Mus supo 1,5 metro aukščio pusnys, tad padarius klaidą ir išvažiavus iš trasos tektų bent pusvalandį kapstytis. Ne gana to, vietovė – labai kalvota ir vingiuota. Buvo reikalų, tačiau važiavome atsargiai, klaidų nedarėme,“ – komentavo B. Vanagas.
Šis prologas – tai pirmieji B. Vanago ir Sebastianą Rozwadowskį pavaduojančio šturmano Bartek Boba kilometrai. „General Financing team Pitlane“ pilotas pasakojo, jog visą kelią nuo Helsinkio iki Karelijos vyko intensyvios diskusijos su B. Boba. Sportininkai išsamiai aptarė, kaip drauge dirbs, kokios strategijos laikysis.
Pats lenktynininkas pirmąjį greičio ruožą su laikinuoju šturmanu vertina teigiamai, nors neslepia, jog tai tik pradžia ir kalibruotis dar teks.
„Baja Russia Northern Forest“ yra pirmosios komandos bolido „Toyota Gazoo Racing Hilux“ varžybos ant ledo ir sniego. Tiesa, šį „krikštą“ palydėjo ir komiška situacija. „Po Dakaro ralio iš Pietų Amerikos parskraidintas bolidas buvo adaptuojamas šiaurietiškoms sąlygoms.
Vienas iš patobulinimų – papildomas šildymas salono viduje. Prieš varžybas paprašiau Barteko sumažinti šildymą, nes jo jau pakako, tačiau jis susipainiojo ir vietoj to, kad sumažintų šildymą, jį dar labiau padidino. Kabinoje buvo karščiau nei Dakaro ralio metu,“ – juokėsi lenktynininkas.
Pirmasis Pasaulio taurės etapas baigsis vasario 17 dieną. Vasario 16 dieną dalyvių laukia 274 kilometrai greičio ruožų, o vasario 17 dieną – 229 kilometrai.