Karolis Raišys pagerino lietuvių rezultatą klasikiniame Monte Karlo ralyje

2019 m. vasario 6 d. 16:46
Naktį iš antradienio į trečiadienį baigėsi 22-asis istorinis Monte Karlo ralis. Lenktynininkas Karolis Raišys ir latvis šturmanas Ilya Zakmanas bendroje 310 dalyvių įskaitoje užėmė aukštą ketvirtąją vietą. Savo klasėje „Flameris Racing“ komanda buvo nepavejama ir užėmė pirmąją vietą.
Daugiau nuotraukų (17)
1958 metais „Jaguar XK150 FHC“ penktadienį ekipažas startavo Bad Homburge, Vokietijoje. Per kelias dienas jie įveikė daugiau nei 2200 kilometrų. 
Šis ralis pasižymėjo tuo, kad buvo nutraukti net keli greičio ruožai. Pietų Europos neaplenkė pūgos ir keliai tapo tiesiog neišvažiuojami. Iš 310 ralio dalyvių dėl gedimų, avarijų arba teisėjų komisijos sprendimo nefinišavo 59 ekipažai. 
Metai įtakos neturėjo
Likus dviems paskutiniams greičio ruožams K. Raišys pasakojo, kad jų pirmoji vieta savo grupėje buvo neužtikrinta. Nuo antroje vietoje važiuojančių vokiečių Francko ir Gerhardo Rictherių su „Wartburg 311“ juos skyrė tik kelios sekundės. 
Tačiau du paskutiniai ruožai vyko naktį itin kalvotoje atkarpoje su slidžia danga. Čia vokiečiai nebegalėjo palaikyti tokio tempo ir „Flameris Racing“ triumfavo seniausiųjų (iki 1961 metų) automobilių kategorijoje. 
Labai svarbi detalė – K. Raišio vairuojamas „Jaguar“ yra seniausias automobilis tarp 28 greičiausių viso ralio lenktynininkų.
Kaip pasakoja komandos atstovai, ketvirtoji vieta bendroje įskaitoje yra labai aukštas pasiekimas, o jį sustiprina tai, kad pavyko aplenkti ir gerokai pažangesnius automobilius.
Pranašiška prognozė
K. Raišiui tai buvo trečiasis istorinis Monte Karlo ralis. Dar prieš kelias dienas jis sakė, kad galbūt šis kartas nemeluos.
„Šitas ralis man buvo tapo tikru išbandymu. Buvome suskaičiavę paskutines minutes iki starto ir labai skubėjome. Bet kai sėdau į automobilį ėmiau daryti tai, ką moku geriausiai – važiuoti greitai senais automobiliais. 
Sėkmės šiek tiek pritrūko, nes buvo lėtesnių dalyvių, kurie greičio ruožuose nenorėjo praleisti, nors vėliau taip ir nebaigė lenktynių. 
Ketvirtoji vieta su senu automobiliu absoliučioje įskaitoje tikrai negaliu skųstis. Esu neapsakomai laimingas“, – apie pranašišką pasakymą kalbėjo lenktynininkas.
Pirmąją vietą 22-ajame istoriniame Monte Karlo ralyje laimėjo prancūzai Michelas Badosa ir Mogensas Reidlas su „Renault 8“. Antrieji atvažiavo italai Alessio de Angelis ir Sergio Sisti su „Fiat Ritmo 60“. 
Kitas ekipažas iš Italijos su Massimo Canella ir Nicolasu Arena liko trečias. Jie į finišą atvažiavo su „Lancia Fulvia coupe 1.3S“
22-ojo istorinio Monte Karlo ralio ralio apdovanojimų ceremonija vyks Monako „Grand Casino“ restorane.
Istorinių lenktynių dvasia 
Monte Karlo ralis yra seniausias pasaulyje. Jis pirmą kartą surengtas 1911 metais ir nuo to laiko yra neatsiejama automobilių sporto istorijos ir europinės kultūros dalis. 
Monako kunigaikštystės automobilių sporto klubo organizuojamas renginys per daugiau kaip šimtą metų tapo vienu didžiausių kasmetinių automobilių sporto renginių pasaulyje. 
Nuo 1998 metų organizatoriai grąžino ir pirminę istorinių lenktynių dvasią. 
Savaitę laiko trunkantis „Monte Carlo Historique” ralis iš visos Europos ir pasaulio žiemą į Monaką sutraukia šimtus originaliais automobiliais važiuojančių lenktynininkų.
Monte Karlo ralis^Instantjaguar
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.