Nuo starto įspūdingu greičiu važiavęs B. Vanagas antroje greičio ruožo dalyje susidūrė su rimtomis problemomis.
Išbėgo hidraulinis skystis
Atsiradus nesandarumui hidraulinės sistemos valdymo bloke išbėgo visas skystis, o „Toyota“ nebeveikė ne tik dugne sumontuotos kojos, bet ir vairo stiprintuvas.
B. Vanagas pasakojo, kad važiuojant per kopas reikalingas itin tikslus automobilio valdymas, o be vairo stiprintuvo tai tapo tiesiog neįmanoma.
Nuo nuolatinės įtampos jam pradėjo skaudėti rankas – atsinaujino ir sena trauma.
Viename epizode lenktynininkas tiesiog neišlaikė vairo, o visureigis pasuktais į šoną ratais nuvažiavo sau. Tuomet jie, anot B. Vanago, lyg sulėtintame filme nuvirto ant šono.
„Nelaimingai sustojome kur nėra žmonių, o dviese be šansų atversti ši dvi tonas sveriantį žvėrį“, – avariją prisiminė jis.
Lyderiai lėkė pro šalį
Pro juos nesustodami pravažiavo dėl aukščiausių pozicijų kovojantys sunkvežimių ekipažai, tačiau galiausiai sustojo MAZ vairavęs Aleksandras Vasilevskis. Sunkiasvorio ekipažas prikabino trosą ir lengvai atvertė „Toyota“ visureigį.
„Dakare gerai turėti bičiulių, kurie nedvejodami padeda!“ – džiaugėsi B. Vanagas. Jis baltarusį pažadėjo pavaišinti nealkoholiniu alumi.
Smėlis, kuriame apvirto ekipažas, buvo labai minkštas, todėl po incidento ant automobilio neliko praktiškai jokių pažeidimų.