Po šiandienos greičio ruožo iš bendrosios įskaitos dešimtuko ribų iškritęs Benediktas Vanagas nesisielojo ir džiaugėsi, kad išvengė didesnių problemų ir organizatorių sudėtingiausiu vadintą greičio ruožą pabaigė nuo lyderio atsilikęs kiek mažiau nei valanda laiko.
Teko keisti ratą
„Turinti galvoje kokią turėjome startinę poziciją po vakar, tai finišas yra tikrai labai geras, – dalinosi B. Vanagas.
– Kalbant apie mūsų situaciją absoliučioje įskaitoje, reikalų irgi labai nepagadinome.
Organizatoriai buvo labai prigąsdinę, jog bus 100 kilometrų labai sudėtingų kopų, bet mums pavyko susitvarkyti be didesnių nuostolių.
Sustojome, nusileidome ratų slėgį, pravažiavome viską be užklimpimų, tiesa, numontavome vieną ratą, teko pasikeisti.
Išvažiavę iš masyvo, vėl prisipūtėme ratus ir grįžome į finišą. Iš esmės toliau darbuojamės ties pozicijų įtvirtinimų ir po šiandienos nuotaikos tikrai pozityvios.“
Neišvengė pavojingo šuolio
Palikęs minkštąją reljefo dalį ekipažas neišvengė jau kone kasdiene tradicija tampančio, kaip B. Vanagas pats įvardino, kriminalinio šuolio, kuris primena ekipažui apie tykančius pavojus, bet baigiasi geruoju.
Tiesa, šiandienos patirtis baigėsi iš vis be jokių nuostolių ir į istoriją įeis matyt tik gerų foto–kadrų pavidalu.
Trumpų problemų būta ir varžantis dėl pozicijų.
Siaurame tarpeklyje, važiuojant paskui prancūzą R. Chabotą ekipažas signalizavo ir prašėsi būti praleistas, tačiau varžovams užklimpus ir sustojus, toks pats likimas ištiko ir lietuvius.
Užtruko beveik 5 val.
319 numeriu pažymėtas, taip pat „Toyota Hilux“ pilotuojantis sportininkų duetas šiandien atsiliko penketu minučių ir po dar vieno sėkmingo Carloso Sainzo reido į trečiąją vietą šiuo metu yra artimiausi varžovai.
Tiesa skirtumas ryškus – beveik 45 minutės, tad lietuviškam ekipažui vengiant klaidų, didesnių problemų dėl vietos išsaugojimo iškilti neturėtų.
Dienos rezultatą pakomentuoti paprašytas ekipažo šturmanas gyrė piloto pasirodymą kopose ir džiaugėsi, kad po negandų kupino pirmadienio ir žemesnės starto pozicijos pavyko grįžti į sveiką tempą bei finišą pasiekti 16.
Turėjo laiko atsigauti
Greičio ruože užtrukus beveik penkias valandas, „General Financing team Pitlane“ duetas nestoviniavo ir pasileido į kelionę bivako link.
Apie 15 val. 30 min. vietos laiku pasiektas finišas ir protingai planuojamas laikas leido atsigauti po nemažai jėgų pareikalavusių iššūkių.
Ankstyvas grįžimas taip pat sukuria daugiau laiko technikų patikroms ir bendrai sveikesniam komandos funkcionavimui, todėl palyginus su praeitais maratonais, kol kas komanda gali džiaugtis gyvenimo tempu.
Rytoj laukia dar 360 kilometrų greičio ruožo su dar vienu organizatorių rankomis sukurtu starto tvarkos paįvairinimu.
Maratonas patrauks atgal į šiaurę, Pisko miesto link ir iš esmės pradės savo grįžimą link Limos mieste ketvirtadienį laukiamos finišo arkos.