Rytą pradėję masiniu startu paplūdimyje, B. Vanagas ir S. Rozvadovskis netruko surasti savo tempą penkioliktuko ribose. Po daugiau kaip trijų šimtų kilometrų sustoję tarpiniame finiše, ekipažas neslėpė emocijų: „Šiaip tai nervina tie sunkvežimiai, – pyko pilotas. – Tris juos kol išsigaudėm, tai praradom gal dvidešimt minučių, gal daugiau, nežinau. Beviltiška, važiuoji, sustoji, lauki – nervina. „Fesh–fesh“ dulkių labai daug, vienoj vietoj sustojom, gal tris minutes stovėjom ir laukėm. Nieko nesimato, net nežinai kur važiuoti. Kopose galvoju kad gerai suvažiavom – kiti stojo, nusileidinėjo ratus, o mes prapūtėm ten“.
Bėdos su dulkių debesimis stabdė daugelį ekipažų, tačiau ramybės neturėjo ir lekiantys priekyje – Sebastianas Loebas šturmanas Danielis Elena savo socialinio tinklo paskyroje skundėsi klaidomis kelio knygoje, prancūzas netgi žadėjo nebegrįžti į šį renginį ir rinktis „Africa Eco Race“.
Paklaustas apie netikslumus, šturmanas S. Rozwadowskis teigė, jog problemų būta: „Kelio knygoje buvo ne tai kad klaidų, bet labai daug dviprasmiškų vietų, kur gali skirtingai suprasti“. Dėl vieno gana abstrakčiai pažymėto kelio susikirtimo su buvusia upės vaga ekipažas savo pasirodymo vos nebaigė dar užvakar: nurodyti trys kilometrai sudėtingo, dviem šauktukais iš trijų pažymėto reljefo, nors toje atkarpoje buvo tik vienas didelis griovys. Įvertinę aplinką ir tiesų kelią, ekipažas pasirinko grįžti prie normalaus tempo, o pamatę griovį, per plauką išvengė virtimo per priekį.
Preliminariai 14 vietoje finišavę B.Vanagas ir S.Rozwadowskis nuo lyderio šiandien atsiliko valanda ir šiuo metų bendroje įskaitoje išlieka TOP15 ribose. Atsižvelgus į nemažą iškritusių dalyvių skaičių, bei daug laiko remontuose praradusius ekipažus, ekipažas yra daugiau nei patenkintas savo rezultatu.
Tiesa, antroji greičio ruožo dalis buvo sutrumpinta dėl iškritusio rūko, tad maratoninių dienų košmaras baigėsi kiek anksčiau, nei planuota: „Ilgiausias greičio ruožas baigėsi, vidurys Dakaro pasiektas ir aš labai noriu į dušą, – pasakojo B. Vanagas. – Realiai labai sunkus greičio ruožas su daugybe galimybių pramušti ratus. Daug „fesh–fesh“ dulkių, daug vietų, kurios pamoko, jeigu bandai nukirsti kampą – patenki į smėlio gniaužtus. Antroje dalyje patekome į smėlio audrą, tai kaip ežiukai rūke – matosi vos daugiau, nei per kapoto ilgį, sunku orientuotis. Dabar sužinojome, jog ta dalis buvo teisėjų nuimta, tačiau mes bet kokiu atveju ją įveikėme judėdami su lyderių grupe.“
Dabar, Dakarui įpusėjus, savo dieną be poilsio patirs komandos technikai. Jų laukia ne tik nuodugni bolido apžiūra, bet ir daugelio agregatų keitimas ar perrinkimas. Pirmos maratoninės dienos metu ekipažui jau teko pasikeisti vieną iš važiuoklės svirčių, kuri nepaisant savo masyvumo, neatsilaikė prie trasos akmenų išbandymus.
Automobilis bus neabejotinai apautas naujomis padangomis bei bus papildyti jų rezervai – jeigu prieš ralį komanda buvo nusprendusi sumažinti vežamų atsarginių ratų skaičių dėl pažadų apie kopas, tai dabar šis sprendimas sukels šiek tiek nepatogumų. Reikalui esant, padangų galima įsigyti ir bivake, tačiau kaip interviu apie atsarginių dalių kiekius pasakojo pats B.Vanagas, jis žymiai mieliau su savimi turėtų viską ko gali prireikti, negu lakstytų po bivaką ieškodamas reikalingų komponentų.
Penktadienį po finišo komandos laukė dar beveik dviejų šimtų kilometrų kelionė atgal iki Arekipos miestelio, kur įsikūręs bivakas, o jau šeštadienį – miegas. Pusė Dakaro įveikta ir sąlygos tam tikrai nebuvo palankiausios, tad visos progos atgauti jėgas bus panaudotos.