„Preliminariai 18 vieta. Sunki diena, – dalinosi pilotas. – Nedaug, bet ypatingo lakumo smėlio, mano „mėgstamų“ „fesh–fesh“ dulkių ir pabaigai – akmenų, kurie nepalieka šansų sveikiems ratams. Neįsivaizduoju kaip reikėjo važiuoti tą atkarpą ir nepažeisti ratų. Nemažai kasėmės, keitėm vieną pramuštą ratą, paskui pastebėjom, kad turim lengvai pažeistą padangą, kuri leidžia orą, tad teko ir ją pasikeisti. Tai nebuvo geriausia mūsų diena. Vaistai užmušė viruso simptomus, bet tuo pačiu neturėjau vairavimo pojūčio – toks kaip guminis visas jaučiuosi, tai tik džiaugiuosi, kad pasiekėm finišą ir tikiuosi, kad ryt jau bus geriau.“
Paklaustas ar greičio ruože sutiko kitų, su problemomis susidūrusių pilotų, B. Vanagas buvo tiesmukas: „Matėme dulkes. Daug dulkių. Tik dulkes. Mes startavome paskui „Kamaz“, jų greitis ribojamas iki 140km/val, tad iš esmės viskas ką mes šiandien matėme buvo dulkės.“
Finišas dvidešimtuko ribose ir beveik dviejų valandos atsilikimas nuo lyderio, šiuo metu leidžia ekipažui užimti 12–ąją vietą bendroje įskaitoje. Nuo artimiausi konkurento čeko Martino Prokopo lietuvių ekipą skiria 39 sekundės, iki dešimtuko ribos – dešimt minučių, tad nepaisant sudėtingų važiavimo sąlygų ir B. Vanago savijautos, komanda išlaikė konkurencingą tempą.
Nors būta tikrai skaudaus reljefo, išvengta rimtų automobilio apgadinimų, tad atlikę bazinius patikrinimus, ketvirtadienį sportininkai keliavo ilsėtis.
Penktadienį laukia antroji maratono diena. 345 kilometrai greičio ruožo ir dar 431 kilometras judėjimo bendro naudojimo keliais iš ekipažo pareikalaus paskutinių jėgų, tačiau mintis, jog po šio etapo lauks poilsio diena – motyvuoja.
Penktadienį taip pat laukia masinio starto procedūra, kai dalyviai į trasą išleidžiami ne po vieną, o mažomis grupelėmis, tarsi mini „Drag“ varžybose. Taip pat organizatoriai žada parodyti tikrąsias regiono kopas, tad lengva vėlgi nebus.