B. Vanago ir Mindaugo Čepulio ekipažas yra vieni iš pretendentų į čempiono titulą visais ratais varomų automobilių kategorijoje. Jiems teks varžytis su įspūdingą sportinę formą demonstruojančiais Vaidoto Žalos ir Andrio Malnieko duetu bei apmaudžią avariją per treniruotes ralio išvakarėse patyrusiu Giedriaus Notkaus bei Daliaus Strižano tandemu.
Penktadienį administracines procedūras atlikęs ir jau sutemus susipažinimą su trasa baigęs B. Vanagas pripažino, kad finalinis šių metų etapas šeštadienį bus itin pikantiškas ir netgi savitai provokuojantis: „Ralio programa tikrai patiks tiek sportininkams, tiek ir žiūrovams. Visos dienos desertu taps du paskutiniai greičio ruožai tamsoje. Iš viso jie drieksis apie 30 kilometrų. Su trasa susipažinome dienos metu, bet vadinamuosius naktinius greičio ruožus dar pasitikrinome ir tamsoje. Laukia labai techniškas, dinamiškas ralis.“
Iš viso dalyviai važiuos 12 greičio ruožų Dzūkijos miškais, kurių bendras ilgis siekia 105 kilometrus. Prie starto linijos turėtų išsirikiuoti beveik keturios dešimtys ekipažų.
Druskininkų apylinkėse spręsis ir antrojo ekipažo rebusas siekiant čempionų laurų viena ašimi varomų (2WD) automobilių kategorijoje. Kol kas Jonas Pipiras su šturmanu Aisvydu Paliukėnu gana užtikrintai pirmauja, tačiau jiems įkandin seka praėjusių metų Lietuvos čempionas ir ilgametę patirtį sukaupęs ralio vilkas iš Latvijos – Janis Vorobjovas. Tuo metu savojoje LARČ4 klasėje šis ekipos jaunuolių tandemas varžovams jau nepavejamas, todėl čia jiems pakaktų sėkmingai atvažiuoti iki finišo.
Tačiau ne vien ambicingos lenktynininkų kovos kelia intrigą automobilių sporto aistruoliams. Benediktas Vanagas kol kas pernelyg neatviraudamas puse lūpų prasitarė apie planuojamus naujus karjeros vingius, dėl kurių šis pasirodymas Druskininkuose jam gali būti paskutinis Lietuvoje artimiausių kelerių metų perspektyvoje.
„Jau senokai įsitikinau, kad apie ateities idėjas bei tikslus reikia kalbėti ypač atsakingai, todėl šiai dienai galiu atskleisti tik tiek, kad bręstame naujovėms bei permainoms ir intensyviai dirbame rengdami kitų metų sezono planą. Jame vis labiau aiškėja, jog atėjo metas keisti discipliną. Iš automobilių sporto tikrai niekur nesitraukiame. Esu tikras, kad mūsų komandos laukia reikšmingas ir pozityvus etapas“, – užuominomis apie ambicingus 2019-ųjų siekius kalbėjo lenktynininkas.
Rugsėjo viduryje B. Vanagas pristatė savo naująjį „Toyota Gazoo Racing Hilux“ bolidą, su kuriuo kitų metų sausį startuos Pietų Amerikoje, Peru vyksiančiame jau septintajame per savo karjerą Dakaro ralyje.
Greta B. Vanago jau ketvirtus metus iš eilės dirbs ir navigaciją sunkiausio pasaulyje ralio maratono trasoje užtikrins patyręs šturmanas iš Lenkijos Sebastianas Rozwadowskis.