Tarp mūsų šalies atstovų po pirmos varžybų dienos pirmauja „General Financing team Pitlane“ ekipažas – Benediktas Vanagas su Mindaugu Čepuliu, nors bendroje įskaitoje jie užima 5 vietą - priekyje yra net trys lenkų bei vienas suomių ekipažas.
Įžanginėje ralio dalyje lenktynininkams teko po du kartus įveikti vos vieno kilometro ir 70 metrų ilgio greičio ruožą Elektrėnų miesto gatvėmis. B. Vanago pilotuojamas juoduoju vaiduokliu („Black Ghost“, – angl.) pramintas „Škoda Fabia R5“ bolidas trasoje užtruko 1 min. ir 48,4 sek. Tai geriausias rezultatas tarp lietuvių ir penktas bendroje visų dalyvių rikiuotėje.
„Ši diena pernelyg trumpa, kad galėtų apspręsti realų ekipažų greitį. Trasoje reikėjo trumpos „sprogstamos“ koncentracijos. Dabar laukiame, ką mums atneš rytojus“, – po pirmų dviejų greičio ruožų nedaugžodžiavo B. Vanagas.
Bendroje ralio rikiuotėje po pirmos varžybų dienos tempą diktuoja vienas pajėgiausių kaimyninės Lenkijos ekipažų – Mikolaj Marczyk su šturmanu Szymo Gospodarczyk. Toliau už jų rikiuojasi Suomijos čempionų duetas Teemu Asunmaa ir Ville Mannisenmäki, o treti tarp lyderių žengia taip pat svečiai lenkai – Lukasz Habaj ir Daniel Dymurski.
Ketvirtoje vietoje – daugkartinis Lenkijos ir Slovakijos čempionas bei prizininkas Grzegorz Grzyb su šturmanu Jakub Wrobel. Tuo metu už B. Vanago nugaros liko vos viena dešimtąja sekundės atsilikęs vienas aktyviausių pastarojo meto lenktynininkų Europoje ir vienas iš pretendentų į šio ralio lyderius – Nikolajus Gryazinas su Jaroslavu Fedorovu iš Rusijos.
Toliau už „General Financing team Pitlane“ tandemo lietuvių gretose rikiuojasi kol kas aštuntą vietą bendroje įskaitoje užimantis Vaidotas Žala ir vienuoliktoje pozicijoje esantis Vytautas Švedas.
B. Vanago komandos draugai Jonas Pipiras su Aisvydu Paliukėnu, pilotuojantys „Ford Fiesta R2T“ automobilį, pirmauja LARC4klasėje ir užima 23 vietą absoliučioje įskaitoje, lenkdami varžovus iš Lenkijos.
Elektrėnų ralis – tai ketvirtasis Lietuvos ralio čempionato ir šeštasis kaimynų lenkų pirmenybių etapas. Visi dalyviai vienbalsiai pripažįsta, kad trasoje jų laukia išskirtinai didelė konkurencija. Kita vertus, dauguma Lenkijos lenktynininkų įpratę važiuoti ant asfalto dangos, mat ten dauguma ralio varžybų vyksta būtent tokiais keliais.
Tuo metu Elektrėnų ralyje visi likę greičio ruožai drieksis žvyrkeliais, todėl čia ir spręsis lenktynių baigtis, o lietuvaičiai trasoje turėtų užtikrinti aršią kovą.
Drauge su stipriausiais Lietuvos ir Lenkijos ralio meistrais čia varžosi Estijos ir Suomijos čempionai bei kiti tituluoti lenktynininkai iš Latvijos, Rusijos.
Prie starto linijos stojo daugiau kaip šešios dešimtys ekipažų. Šeštadienį jų laukia likusieji 14 greičio ruožų, kurie Elektrėnų apylinkėmis drieksis beveik 100 kilometrų.