Pirmasis čia jau įsikūrė „Elektrokart by Kartlandas“ kartodromas, kuriame galima pasivažinėti elektra varomais kartais
Automobilių erdvė
Tai jau trečiasis „Kartlandas“ Lietuvoje. Pirmasis prieš keturis metus duris atvėrė Kaune, antrasis – prieš porą metų Vilniuje, šalia „Litexpo“ parodų centro. Įkūrėjų teigimu, „Elektrokart“ kartodromas išsiskiria ne tik dėl elektra varomų kartų, bet ir dėl pramoginio kartodromo koncepcijos.
„Buvusiame taksi parke gimsta ypatingas traukos taškas automobilininkams. Ateityje čia įsikurs unikalus automobilių muziejus, sporto klubas, čia persikraustys „Simuliatorių Akademija“, restoranas.
Anksčiau mes buvome ta įstaiga, kuri traukė žmonių srautą, dabar šiame objekte visos įstaigos sukurs gerą automobilių pasaulio sinergiją ir tikiuosi, kad tai išsivystys į gerą praktiką“, – sakė „Kartlando“ direktorius Mantas Krivickas.
Jis savo kartodromus orientuoja ne į sportininkus, o į pramogautojus, kuriems svarbiausia suteikti gerą emociją. Kuriant „Elektrokart“ kartodromą būtent į tai buvo labiausiai ir atsižvelgta.
Iš daugiau nei 2 000 m2 ploto daugiau nei penktadalį užima didžiulės laukiamosios erdvės, kambariai privatiems vakarėliams ir šventėms. Daug dėmesio buvo skirta ir pačiai trasai.
„Mes vieninteliai Lietuvoje šildysime patalpą kurioje yra trasa, kad žmonės be jokio diskomforto galėtų čia važinėti tiek žiemą, tiek vasarą. Net ir šalčiausiomis žiemos dienomis mes čia palaikysime 10-15 laipsnių temperatūrą, kad viduje nebūtų šalta. Daugiau nereikia, kad klientai lenktyniaudami neperkaistų ir važiavimas kartingu būtų komfortiškas“, – sakė M.Krivickas.
Pramogautojams taksi parke „Kartlando“ kolektyvas išraizgė 300 metrų ilgio trasą. Tokią, kad ji būtų įveikiama bei saugi net ir pirmą kartą kartingu važiuojančiam žmogui. Saugi ne tik trasos konfigūracija su minkštais padangų bortais, bet ir „Rimo“ kartai su plačia, net ir didelius smūgius sugerti gebančia konstrukcija, saugos lanku ir net saugos diržais.
Be to, kartus instruktoriai gali sulėtinti per atstumą.
V8 garsas
„Elektrokart by Kartlandas“ rikiuotę sudarys dvi dešimtys modernių elektra varomų vokiškų „Rimo“ kartų. Jie turi du variklius, pasiekiančius po 2,8 kw, tačiau maksimalus jų energijos atidavimas paspaudus mygtuką ant vairo gali siekti net 31 AG.
Sportiniams kartingams prilygstanti momentinė jėga lenktynių metu padės įvykdyti lenkimo manevrus. Priešingai, nei daugumoje vidaus patalpų kartodromų, šios trasos architektai pasistengė, kad būtų vietos lenkimo manevrams. Tuo įsitikino ir pirmieji trasą išbandę automobilių temomis rašantys ir laidas kuriantys žurnalistai.
Elektriniai kartai į aplinką neišmeta jokių teršalų, todėl patalpoje nėra specifinio kvapo, nesigirdi jokio variklio triukšmo, tik čiuožinėjančios padangos. Vis tik jei lenktyniaujantiems norisi garso – kiekviename karte sumontuotos garso kolonėlės, skleidžiančios V8 tipo variklio garsą.