Į varžybas dalyvius ir žiūrovus kviečia ASK „Vilkyčiai“ vadovas Kazimieras Gudžiūnas.
Jis tvirtina, kad lenktynininkų vėl lauks idealiai paruošta trasa ir dalyvių parkas, o žiūrovai galės išvysti visą autokroso varžybų grožį. Kaip visuomet, sportininkams bus skiriami piniginiai ir rėmėjų įsteigti prizai.
Turi sudominti rėmėjus
K. Gudžiūnas, kuris vadovauja ne tik Vilkyčių klubui, bet ir Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) kroso komitetui, paragino dalyvius susirūpinti savo automobilių išvaizda.
Jis pažymėjo, kad tuomet autokrosas taptų patrauklus į trasas atvykstantiems žiūrovams, o sportininkams taptų lengviau privilioti partnerius.
Anot klubo vadovo, kai kurie sportininkai šį jo pareiškimą interpretavo klaidingai.
Jis nenuvertino nė vieno dalyvio ir neskirstė jų pagal finansines galimybes, tačiau rekomendavo neapleisti technikos ir siekti, kad automobiliai būtų ruošiami ne tik taip, kad atitiktų minimalius deklaruojamus techninius reikalavimus.
„Kai kurie sportininkai nesugeba ar nenori skirti laiko tvarkingam automobilio paruošimui, o varžybų organizatoriai – trasos kokybės įvedimui. Daugelis kalba, kad nėra tam pinigų.
Lėšų galima gauti iš rėmėjų, tačiau norint juos pritraukti renginys ir technika turi atrodyti patraukliai.
Jei sportininkui pakanka iš rėmėjo 100 eurų, tuomet užtenka, kad jis pavežiotų rėmėjo lipduką, tačiau norint žengti laiptelį į viršų tam reikia skirti daugiau laiko“, – teigė K. Gudžiūnas.
Priminė kitas blogybes
Po K. Gudžiūno pasisakymo viešojoje erdvėje kilo diskusijos apie kitus kroso varžybų trūkumus.
Sportininkai prisiminė sezono pradžioje Latvijoje įvykusias, bet į lietuvišką įskaitą taip pat įtrauktas ralio kroso varžybas.
„Su Latvijos federacijos atstovais žiemą aptarėme Baltijos taurės reglamentas. Nusprendėme, kad padangas ir degalus visi naudoja pagal savo organizatorių šalyse galiojančius reglamentus.
Prieš varžybas paprašėme patikslinti nuostatus ir latviai nustebino, nes jau kalbėjo kitaip. Latvijos kroso komiteto atstovai kalbėjo su vietiniai organizatoriais, bet dėl padangų naudojimo jų neįtikino“, – kalbėjo K. Gudžiūnas.
Jis pripažino, kad po Vilkyčių varžybų organizatoriai pastebėjo klaidų komandinėje įskaitoje. Vėliau pamatė ir keletą nesutapimų skaičiuojant dalyvių taškus.
Anot kroso federacijos vadovo, jie nenorėjo klaidinti sportininkų, todėl rezultatų ir nepateikė.
„LASF tinklapyje yra skiltis, kurioje skelbiami kroso komiteto posėdžių protokolai. Jusoe kuriuose galima rasti daug aktualių sprendimų“, – tvirtino K. Gudžiūnas.
Jis ragino sportininkus visus pastebėjimus ir kritiką išsakyti kroso komitetui.
Vadovas pabrėžė, kad visuomet galima sėsti prie stalo ir diskutuoti. Taip pat intrigas iš interneto komentarų skilčių geriau būtų perkelti į trasą.