6 valandų lenktynėse Rygoje – permainingi orai, gedimai ir atkakli kova iki pat finišo

2018 m. rugpjūčio 20 d. 11:12
Lrytas.lt
Šeštadienį, rugpjūčio 18 dieną vykusiose „Riga Summer Race 2018“ varžybose didžiausias karštis buvo juntamas nuo po 6 valandų lenktynių įkaitusios technikos. Įprastai keturias valandas trunkančios kovos šį kartą truko ilgiau, o veiksmo jose netrūko.
Daugiau nuotraukų (13)
Kova dėl aukščiausių pozicijų ir pergalės užsitęsė iki pat finišo. Taip pat dalyviai neišvengė susidūrimų trasoje. 
Nesklandumai – nuo pat pradžių
Penktadienį dalyviai treniravosi mėgindami prisiminti trasos posūkius ir įgauti sportinę formą prieš varžybas. 
Sportininkų gretos pradėjo retėti penktadienį – po treniruočių su techniniais nesklandumais susidūrė latvių „Flash Racing“ komanda. Ji varžybose taip ir nestartavo.   
Į kvalifikaciją šeštadienį išriedėjo 17 komandų, kurių dauguma – iš Lietuvos.   
Geriausiai pasirodė „Skuba Racing Team“ komanda, kuri pademonstravo puikų trasos įveikimo laiką (1 min. 22,114 sek.). 
Antroji pozicija lenktynių starte teko „Hyundai“ ir „Hegelmann transporte by Algirdai racing“. Ši komanda atsiliko vos 6 šimtosiomis sekundės dalimis.
Trečioje pozicijoje stojo – „GSR Motorsport“ komanda, kuri trasą įveikė per 1 min. 24,118 sek. 
Toliau rikiavosi „Rotoma Racing“, „DHL Racing Team“ ir „London grill racing team“ komandos. 
Pirmasis šešetas praktiškai nekito iki paskutinių lenktynių valandų – vienas kitą pavydavo, aplenkdavo sutaupydami laiko degalų užpildyme ar keičiantis vairuotojams. 
Lėtesnės komandos kovojo ne tik su konkurentais, bet ir gendančia technika. Nesklandumai dar per pirmą pusvalandį lenktynių užklupo „Ratmena“ komandos BMW automobilį, kamavo „PGM technika racing team“, „Sparti reklama by Kekava“ ir „Antėja – Kraujo tyrimai“ bolidus. 
Pastarosios dvi komandos finišo taip ir nepasiekė. Kitoms komandoms kortas kiek kitaip padėliojo įpusėjus lenktynėms iškritęs lietus. 
Dalis rizikavo važiuodami su „slick“ tipo padangomis, kiti puolė montuoti lietui skirtus ratus. Po valandos teko apsikeisti – neteisingą strategiją pasirinko tie, kurie galvojo, kad lis ilgiau ir tie, kas manė, kad nelis visai. 
Prieš finišą – atkakli kova 
Lenktynių įtampa augo, o atkakliausios kovos prasidėjo likus porai valandų iki finišo. Būtent tuomet ir pradėjo skirstytis greičiausiųjų šešetas.
Netikėtai pasibaigus degalams keletą svarbių pozicijų prarado „DHL Racing Team“ su „Cupra TCR“.    
Tuomet į priekį pasistūmėjo „London Grill Racing Team“ ir „Telšių statyba“ komandos. 
Vėliau į serviso zoną pasuko ir tepalais apsipylęs komandos „Hegelemann transporte by Algirdai racing“ „Hyundai i30 TCR“ automobilis. 
Prasidėjo daugiausiai kantrybės ir jėgų pareikalavusios kovos dėl podiumo.
Visi lenktynių lyderiai vylėsi, kad konkurentų padangos labiau sudilusios ir jie pradės lėtėti arba dar stos piltis degalų. 
Visgi dėl pirmos – antros vietų kovojančios „Skuba Racing Team“ su BMW M3 ir „GSR Motorsport“ su „Volkswagen Golf GTI TCR“ komandos, tiek dėl trečios – ketvirtos vietų besivaržiusios „London Grill Racing Team“ su „Cupra TCR“ ir „Rotoma Racing“ su BMW M3 jokių papildomų stojimų nebeatliko.
Automobilius skyrė kelios sekundės dalys ir su likusiomis padangomis komandos kovojo iki galo. 
Likus dešimčiai minučių iki finišo „Skuba racing“ komanda mėgino lenkti „GSR Motorsport“ komandą ir tai baigėsi kontaktu – „Volkswagen Golf GTI TCR“ apsisuko ir prarado pirmąja vietą.   Komandos lenktynininkė Ernesta Globytė pozicijos atkovoti nebespėjo. 
„London Grill Racing Team“ pasivijusi „Rotoma Racing“ komandos BMW daugiau kaip pusvalandį mėgino jį aplenkti. 
Nors abi komandos jau neturėjo gero sukibimo BMW automobilis buvo galingesnis, o tai padėjo išsaugoti trečiąją vietą absoliučioje įskaitoje. 
Gediminas Vilimas nesuteikė jokių progų ir galimybių „London Grill Racing Team“ komandai ir Eimantui Navikauskui. Ši komanda užėmė antrąją vietą „A3000+t“ klasėje nugalėtoja ir ketvirtąją – absoliučioje įkaitoje. 
Pirmąją vietą absoliučioje ir GT įskaitose iškovojusi „Skuba Racing Team“ komanda džiaugėsi pergale ir sėkmingu finišu šį sezoną – pirmą kartą jų automobilis nesugedo.
Antrąją vietą GT įskaitoje iškovojo „Rotoma Racing“, o trečiąją – „Artas racing“ komanda su „Lexus IS–F“. 
„A3000+t“ įskaitoje šalia „GSR Motorsport“ ir „London Grill Racing Team“ ant podiumo kopė „DHL Racing Team“.
„A3000+a“ klasėje trečioji vieta teko „Cone Forest Racing Team“ su BMW M3, antroji – „ITCC Racing“ komandai ir dar vienam BMW automobiliui, o pirmoji – „Telšių statybos“ komandai. 
„Diesel“ klasėje pirmoji vieta teko „PGM Technika Racing“ komandai.   
A3000 įskaitoje trečioji vieta teko „Ratmena“ komandai, antroji „Black rose racing“ komandai, o pirmoji – „RM klubas“. Pastarųjų „Honda Civic“ turėjo varžytis A2000 klasėje, tačiau jai nesusiformavus, buvo prijungti prie galingesnių. 
NEZ 6H lenktynės atnešė labai reikalingų taškų BEC 4H čempionate. Sezono greičiausieji paaiškės Estijos „Auto24Ring“ rugsėjo pabaigoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.