Kai kuriems dalyviams adrenalino buvo ir per daug, keli jų lenktynes baigė avarijomis – tai ant stogo, tai be rato ar atsirėmę į saugos atitvarus.
Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato dalyviams po šių lenktynių iki čempiono vardo liko tik vienas lenktynių etapas rudenį.
Žiedinių lenktynių dalyviai čempionate skirstomi į keturias klases pagal jų automobilių variklių darbinį tūrį – R1600, R2000, R3000 ir daugiau nei trijų litrų – R3000+. Pirmosios dvi klasės lenktyniauja drauge. Vieną dieną vyksta po du klasių važiavimus, vadinasi, viso šešerios lenktynės.
Negana to, papildomos intrigos įneša taisyklėse numatytas punktas – pirmojo važiavimo dešimt greičiausių dalyvių startuoja veidrodiniu principu: nugalėtojas į antras lenktynes išvažiuoja dešimtas, antros vietos prizininkas devintas ir t.t. Sudėjus visos dienos rezultatus, skelbiami šio etapo nugalėtojai skirtingose klasėse.
R1600/R2000 klasės
Šių klasių bendri važiavimai pasižymi itin aštria kova. Trys greičiausi kvalifikacijos dalyviai tilpo į vieną sekundę, o važiavimuose kovojo įsirėmę vienas į kitą. Didžiausią potencialą laimėti rodė Julius Skirmantas, bet dar pirmų lenktynių metu starto finišo stabdymo zonoje jam nulūžo amortizatoriaus tvirtinimo elementas, lūžo ratas ir Julius tas lenktynes pabaigė kaip žiūrovas.
Antrajam grupės važiavimui automobilį J.Skirmantas jau susitvarkė ir iš aštuonioliktos pozicijos pakilo net į antrąją. Tačiau ant nugalėtojų pakylos jis nelipo dėl neiškovoto nei vieno taško pirmame važiavime.
Nefinišavo Laurynas Simonavičius, kurio „Honda Civic“ apsivertė pirmame posūkyje. Nei automobilis, nei vairuotojas incidento metu nenukentėjo.
R1600 rezultatai
1. Lukas Stanevičius, „Honda CRX“, 20 taškų
2. Tomas Buškevičius, „Honda Civic“, 15 taškų
3. Richardas Martinkevičius, „Honda Civic“, 12 taškų
R2000 rezultatai
1. Karolis Gedgaudas, „Honda Civic“, 20 taškų
2. Andrius Keblys, „Honda Civic“, 13 taškų
3. Eugenijus Dusevičius, „Honda Civic“, 11 taškų
R3000 klasė
Jei pirmose klasėse „einamiausia valiuta“ yra „Honda“ automobiliai, šioje klasėje beveik visi renkasi BMW, įskaitant visus tris ant nugalėtojų pakylos. Bet vaizdas finiše galėjo būti visai kitoks, jei ne kelios avarijos.
Visų pirma, stadiono posūkyje apsisukęs Vaidotas Mitkus kliudė ir Mantą Matukaitį, todėl du stiprūs dalyviai praleido galimybę pelnyti svarbių taškų. Trasoje sukosi ir dar keli lenktynininkai – tai truputį neapskaičiuoto tempo ir aštrios kovos lietuje pasekmė.
1. Ignas Domeika, BMW 330, 16 taškų
2. Marius Survilas, BMW E30, 14 taškų
3. Aurimas Mištautas, BMW 318i, 12 taškų
R3000+ klasė
Galingiausių ir greičiausių automobilių klasėje geriausią tempą rodė Arūnas Gečiauskas su „Mitsubishi Lancer Evo VIII“, tačiau apie jį bendroje įskaitoje kalbėti negalime, nes laimėjęs pirmas lenktynes antrosiose jis nestartavo. Tad nugalėtojų pakyloje prizus dalinosi kiti trys lenktynininkai.
Pirmųjų lenktynių metu antras finišavo Paulius Reisas su BMW, itin sėkmingai už savęs beveik visas lenktynes laikęs Ramūną Čapkauską su „Seat Leon Cupra TCR“.
Pauliaus BMW, nors ir gerokai galingesniu varikliu (apie 600 AG), posūkiuose buvo akivaizdžiai lėtesnis už Ramūną, bet galimybės lenkti nesukūrė – ką prarasdavo posūkiuose, atkovodavo tiesiose atkarpose. Antrosiose lenktynėse pirmas finišo liniją kirto Ramūnas Čapkauskas ir rodėsi, jog jo diena tapo geresne, tačiau po teisėjų skirtos baudos jis nusirito į antrąją poziciją, pirmą užleidęs tam pačiam Pauliui Reisui, kuris ir išvažiavo namo pelnęs daugiausiai taškų.
Po finišo R.Čapkauskas turėjo daug pastabų jaunesniam varžovui.
„Trumpai tariant, esu nusivylęs šituo etapu, – rašė lenktynininkas. –
Dar juokingiau atrodo 2 važiavimas, kada starte užvažiavau ant žolės tam, kad išvengt kontakto, tai mūsų labai profesionalių teisėjų brigada nutarė mane nubausti 30 sek bauda, nes tai labai didelis nusižengimas. Kada finiše antrai vietai ivežiau 23 sek persvarą, tai jau niekam neįdomu ir tikrai neįtakojo rezultatų.
Dar juokingiau atrodo 2 važiavimas, kada starte užvažiavau ant žolės tam, kad išvengt kontakto, tai mūsų labai profesionalių teisėjų brigada nutarė mane nubausti 30 sek bauda, nes tai labai didelis nusižengimas. Kada finiše antrai vietai ivežiau 23 sek persvarą, tai jau niekam neįdomu ir tikrai neįtakojo rezultatų.
Veliau dar juokingiau atrodė, kaip 1 vietos laimėtojas vaikščiojo po serviso zoną ir gyrėsi, kad Čapką aplenkė. Negaliu suprasti niekaip, nejaugi čia taip yra svarbu gyvenime lipti per galvas, girtis, džiaugtis tuom, kuo gal net tuo metu esi nevertas.
Jaunimas, susimastykit ir nestatykit šito hobio ant blakstienų, nes draugystė ir geri santykiai su visais turi didesnę vertę gyvenime!“
1. Paulius Reisas, BMW E30, 18 taškų
2. Ramūnas Čapkauskas, Seat Leon Cupra TCR, 15 taškų
3. Edvinas Einikis, Audi S4, 12 taškų
„Time Attack“ – greičiausio rato lenktynės
Pirmose „Fast Lap“ lenktynėse, kurios vyko prieš 10 metų, dalyviai dėl pozicijų trasoje nekovojo – vyko tik greičiausio rato varžybos. Per dešimtmetį įvyko natūrali evoliucija – pradžioje dalyviai buvo išskirti pagal automobilio paruošimą į „Street“ ir PRO grupes. Vėliau, iš PRO lenktynininkų išaugo RACE čempionatas.
Bet „Time Attack“ disciplinos organizatoriai nepamiršo, dar ir šiandien čia galima varžytis su specialiai lenktynėms neparuoštu automobiliu, tiesa, kiek sulėtintoje, saugesnėje trasoje. Greičiausią ratą „Time Attack“ rungtyje įsuko PRO grupėje važiavęs Arūnas Gečiauskas su „Mitsubishi Lancer Evo VIII“ – 1.11.692.
Dėl šalto asfalto, o vėliau ir dėl šlapios trasos lenktynininkas nepriartėjo prie „Nemuno žiedo“ trasos rekordo, nors tokį rezultatą jam prognozavo organizatoriai.
Rekordas vis dar priklauso Dainiui Matijošaičiui, kuris praėjusiais metais trasą įveikė per 1:10.126. Tuo tarpu greičiausias „Street“ – standartinių automobilių klasėje – buvo Dainius Kablys su „Mitsubishi Lancer Evo X“. Jo laikas – 1:21.421.
Šių metų Lietuvos žiedinių lenktynių čempionatą sudaro keturi etapai. Finišavus trečiajam, dalyviai ims ruoštis ketvirtam. O jis vyks puikioje Pernu miesto lenktynių trasoje Estijoje. Ir kiek netikėtu metu – nuo medžių jau krentant lapams, spalio 6 dieną.