Likus savaitei iki 4 val. ir 20 min. truksiančių naktinių lenktynių dalyviai dalijosi savo potyriais.
Rado naują aistrą
Pirmajame „Autoplius.lt Fast Lap“ etape Naktinėse Lenktynėse triumfavo „Tauras Racing“ komanda.
Komandos pilotus Taurą Tunylą ir Martyną Sidunovą po daugiau nei dviejų valandų tamsiame „Nemuno žiede“ į pergalę atvežė „Volkswagen Scirocco“ automobilis.
T. Tunyla pasakojo, kad organizatorių pažadai, kad trasa tamsoje pasikeičia neatpažįstamai jam išsipildė su kaupu.
„Mane perspėjo, kad prastas matomumas. Išvažiavęs į pirmą posūkį nesitikėjau, kad bus taip tamsu ir absoliučiai nieko nesimatys.
Kad ir kiek esu ratų pravažiavęs „Nemuno žiedo“ trasoje, tai naktį ji vis tiek yra kitokia.
Pabandęs naktines Lenktynes, net nenoriu dieninėse važiuoti. O jeigu jau atvirai, tai praleisiu Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato važiavimą ir startuosiu naktį“, – apie savo planus kalbėjo lenktynininkas.
Likus porai savaičių iki trečiojo „Fast Lap“ etapo, treniruotės metu posūkyje sprogo automobilio padanga ir T. Tunyla atsitrenkė į atitvarus.
Komandai prasidėjo antrosios lenktynės – reikia sutvarkyti „Volkswagen Scirocco“.
Interviu vyko kelias dienas prieš šį incidentą, o kitas komandos pilotas M. Sidunovas dėliojo planus, kad automobiliui užteks tik galingesnių žibintų.
„Naktinės lenktynės man suteikė labai daug emocijų. Smagu važiuoti su kitais lenktynininkais, kai trasos sąlygos nuolatos kinta.
Buvo labai patogu važiuoti, kai iš galo priartėdavo konkurentas su stipriomis šviesomis – tai bent ir aš matydavau, kur važiuoti.
Kiek tik bus naktinių lenktynių, visose su Tauru važiuosime, bet susimontuosime galingesnes šviesas“, – entuziazmo neslėpė praėjusių metų virtualių žiedinių lenktynių čempionas.
Kitokia realybė
Iš Vokietijos į Lietuvą specialiai šioms lenktynėms grįžo Mantas Mikuckas. Su komandos „Naktinės kregždės RT“ draugu Dovydu Jakštu ir 3 serijos BMW jis užėmė 13-ąją vietą.
Lenktynių pradžioje jie turėjo problemų su numerio apšvietimu. Vis dėlto tai nesutrukdė M. Mikuckui rimtai tuo susidomėti.
„Įspūdžiai yra puikūs – tenka išeiti iš savo komforto zonos. Reikia improvizuoti, nes stabdymo taškai ir trasos kraštai tamsoje tampa virtualūs.
Kartais įsivaizduoji, kad čia jau yra trasos kraštas, bet privažiavęs pamatai, kad jis daug toliau arba visai arti.
Todėl prasideda labai daug improvizacijos, o man tas patinka, net jaučiu potraukį. Dabar naktinių lenktynių laukiu labiau nei įprastų“, – su užsidegimu pasakojo lenktynininkas.
Biologinė nelygybė
Vienas iš „Dynamit Energy & DiStyle.lt“ komandos vairuotojų Danas Azikejevas pripažįsta, kad prieš premjerą buvo kiek skeptiškas.
Tačiau vėliau turėjo gerokai paplušėti trasoje. Jis juokauja, kad kirgiziška prigimtis šiek tiek apsunkina lenktyniavimą naktį.
„Man jau daug metų ir sunku mane nustebinti. Bet per naktinėse lenktynėse dalyvavau pirmą kartą.
Didžiausios emocijos buvo stadiono posūkyje. Kai jau atrodo, kad posūkyje prisispaudi prie vidinės dalies ir važiuoji link išorinės, bet jos nematai.
Mano akys ir taip mažos, tai dvigubai daugiau turėjau atsimerkti, todėl išeikvojau dvigubai daugiau jėgų nei kiti lenktynininkai.
Pabaigoje dar labiau sumažėjo akys, tai teko dar stipriau žiūrėti, kur važiuoju. Keista – dirbu su apšvietimu ir mums pritrūko šviesos“, – atradimais dalijosi lenktynininkas.
Užteko 7 minučių
„Hermitrans“ komanda ilgą laiką pirmavo naktinių lenktynių kvalifikacijoje. Prie starto jie su BMW M3 stojo antri, tačiau jau antrame rate buvo pirmi.
Visgi dėl lūžusio smagračio danties lenktynes jie pabaigė po beveik 7 minučių, o automobilis buvo partemptas į techninio aptarnavimo zoną.
Vienam iš pilotų Vyteniui Gulbinui nuotaikos tai nesugadino ir jis jau kelia aukščiausius tikslus.
„Per paskutiniuosius 10–15 metų, tai yra kažkas naujo. Renginys ir idėja fantastiški.
Naktį sunkiausia susirasti savo stabdymo taškus, kuriuos turi kiekvienas vairuotojas ir orientuojamės pagal juos.
Mūsų komandos tikslas naktinėse lenktynėse – įdegti ir gerai praleisti laiką. O tai geriausiai išeina stovint pirmoje vietoje“, – nedviprasmiškai šypsojosi vilnietis.
Rugpjūčio 11 dieną Kačerginės „Nemuno žiedo” trasoje vyks trečiasis „Autoplius.lt Fast Lap” etapas.
Jame bus duotas startas Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato etapui su 57 dalyviais, „Time Attack“ greičiausio rato lenktynėms su 100 dalyvių, Lietuvos „Semi-Pro“ šonaslydžio čempionato etapui su 30 dalyvių ir naktiniam „driftui“ šėrykloje.
Taip pat vyks daugiau nei dvigubai ilgesnės egzotiškosios 4 valandų ir 20 minučių ištvermės lenktynės tamsoje. Jų startas šeštadienį 20 val., o finišas – 20 minučių po vidurnakčio.