„Dynami:t Energy“ komanda į Palangą atsigabeno du identiškus automobilius

2018 m. liepos 20 d. 11:14
Lrytas.lt
„Dynami:t Energy“ komanda apsidrausdama nuo didelių nesėkmių jau antrą kartą į „Aurum 1006 km“ lenktynes atsiveža du beveik identiškus BMW M3 automobilius. 
Daugiau nuotraukų (15)
Pirmosios problemos treniruotėse rodo, kad tokia investicija į draudimą nenuėjo veltui. 
Pasiteisinęs sprendimas
Praėjusiais metais „Dynami:t Energy“ komanda varžovus ir žiūrovus nustebino į ištvermės lenktynes Palangoje atsivežę du kone identiškus lenktyninius BMW automobilius. 
Vienas stovėjo lyg eksponatas, kitas suko ratus trasoje. Vis tik parodinio bolido paskirtis buvo kitokia. 
„Tai mūsų atsarginių detalių komplektas. Skirtumas tik tas, kad jis nėra sudėtas į dėžes, o įvilktas į gražų kostiumą“, – sakė lenktynininkas Mantas Matukaitis. 
Praėjusiais metais treniruočių metu, dieną prieš lenktynes paskutinį atodūsį išleido lenktyniauti turėjusio automobilio variklis. 
Mechanikai tiesiog išardė abu automobilius ir sukeitė motorus. Kadangi jie identiški, todėl atitinka visus reikalavimus, o „Dynami:t Energy“ galėjo tęsti savo pasirodymą.
Komanda sugebėjo užlipti ant apdovanojimų pakylos, iškovojo trečią vietą A3000+ klasėje. 
Sprendimas atsivežti du automobilius išgelbėjo lenktynininkus nuo fiasko.
Lenktyniauti galėtų abu
Šiemet jie laikosi tos pačios taktikos ir į Palangą vėl atvažiavo dviem beveik identiškais automobiliais. 
Dar daugiau: juos abu apžiūrėję techninės komisijos teisėjai patvirtino jų tinkamumą dalyvauti lenktynėse. 
Tad net ir blogiausiu atveju „Dynami:t Energy“ liks trasoje. 
„Abu šie automobiliai gali važiuoti lenktynėse. Tik norėtume lenktyniauti su naujuoju kupė modeliu, mat šis turi pajėgesnį variklį ir Palangos trasai suderintą važiuoklę. 
Darysime viską, kad važiuotume su tuo automobiliu, o jei jau bus labai blogai, naudosime tą, kuris veiks“, – pasakojo M. Matukaitis.   O dirbti prie naujai sukonstruoto automobilio prireiks.   
Pirmosios treniruotės Palangoje atskleidė rimtas problemas: stringa pavarų perjungimas, stringa sankabos darbas, valdymas ne toks geras, koks turėtų būti,  atsirado nereikalingų pašalinių garsų.
Vakare teks ardyti
„Dar nepavyko iki galo susidraugauti su automobiliu. Daug dėmesio atėmė netinkamai veikiantis sankabos pedalas.   Pavarų perjungimas netvarkingas – lyg tai darytum be sankabos. 
Ir galinė automobilio dalis pasirodė pernelyg nervinga. Iki rytojaus turėsime daug darbo padaryti“, – sakė po treniruotės iš automobilio išlipęs lenktynininkas Aurimas Mištautas.
Komandos meistrai išdavė, kad pirmoji lenktynių diena bus ilga – jie keis pavarų dėžę. 
Bet patvirtino, kad komanda lenktynėms pasiruošusi taip, kad jokios problemos jiems nesutrukdys pravažiuoti visą 1006 km distanciją.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.