Po „Lada“ ekipos žinutės – Dariaus Jonušio paaiškinimas: „Startuoti galės visi“

2018 m. liepos 17 d. 23:55
Lrytas.lt
Artėjantį  šeštadienį Palangoje įvyksiančiose „Aurum 1006 km“ lenktynėse žiūrovai jau tradiciškai galės išvysti raudonąjį „Lada-Mustang“ hibridą, kurį čia atsiveža Kauno automobilininkų sporto klubo (KASK) ir Greitų Automobilių Ambasada (GAA) jungtinės pajėgos. 
Daugiau nuotraukų (4)
Komanda startuos X1 klasėje, kuri nuo kitų metų bus naikinama, todėl, komandos teigimu, šių metų lenktynes galima vadinti paskutiniu mohikanų mūšiu prototipinių modelių kategorijoje.
Keisis pavadinimas
Tačiau komandai paskelbus šį pranešimą paaiškėjo, kad atsisveikinti dar ne laikas. 
„Aurum 1006 km lenktynių“ organizatorius Darius Jonušis Lrytas.lt užtikrino, kad visi šių metų lenktynėse dalyvaujantys automobiliai galės startuoti ir kitamet, todėl tie patys varžovai galės ir vėl susitikti trasoje, jei tik norės. 
Jis apgailestavo, kad neaiškiai suformulavo įrašą apie X1 klasės naikinimą ir pabrėžė, kad tai yra klasės pavadinimo, o ne mašinų tinkamumo klausimas.
„Perskirstome klases, jų pavadinimus, bet nenaikiname kažkurios klasės apskritai. 2019 metais lenktynėse startuoti galės visi, kuriuos šį savaitgalį matome Palangoje“, – užtikrino D. Jonušis.
KASK ir GAA ekipai šių metų varžybose atstovaus keturi pilotai – lenktynininkas ir pagrindinis „Lada-Mustang“ konstruktorius Dovilas Čiutelė bei dar trys sportininkai – Aurimas Eidžiūnas, Remigijus Veikalas ir Paulius Novakas. Komandai vėl vadovaus Tomas Šutinis. 
Įdomūs varžovai
X1 klasėje ekipos laukia gana rimtai atrodantys varžovai – gerai pažįstamas „Lotus Exige“ ir pirmą kartą Palangoje pasirodysiantis „Maserati GranTurismo MC Trofeo First“.
„Kolegų automobilis šalia tokių varžovų atrodo kaip vietinis garažo projektas, tačiau „Lada-Mustang“ yra vienas paskutinių mohikanų. Jau daug metų šį automobilį stebiu važiuojantį Palangos lenktynėse. Buvo laikas, kai šis automobilis atėjo į X1 klasę, tai dabar šią klasę ir uždarys. 
Mes nesakome, kad mes būsime smarkiai greitesni nei buvome pernai, ir nesakome, kad „dėsime į pavėsį“ klasės varžovus. Tiesiog sieksime juos paimti stabilumu. Aišku, varžovų „Lotus Exige“ yra įdomus, be galo greitas posūkiuose automobilis. Taip pat ir „Maserati“. Šis automobilis yra fantastiškas. Tačiau nežinau, kaip jie važiuos, be gamyklinės komandos palaikymo. 
Mano supratimu, iki pirmo „check engine“. Tikrai nenuvertinu jų komandos, bet tai irgi yra eksperimentinis automobilis. O mes bandysime važiuoti maksimaliai stabiliai ir laimėti technikos patikimumu. Tikimės, kad strategija ir nuoseklus darbas siekiant finišo bus mūsų koziris“, – kalbėjo jungtinės komandos narys Vaidas Morkūnas.
„Pernai pirmą kartą į trasą išvažiavome su „Mustango“ motoru. Tai šis motoras nuo senojo skiriasi savo svoriu, todėl priekis tapo gana sunkus. Turėjome disbalansą. Atsirado problemos su galiniais stabdžiais. Šiemet truputį apsunkinome galinę dalį ir uždėjome spoilerį, kuris per bandymus parodė, kad mes turime daugiau prispaudžiamosios jėgos. Dabar tai leidžia išlaikyti didesnį greitį posūkiuose“, – pasakojo komandos pilotas Aurimas Eidžiūnas.
Praėjusiais metais KASK komanda bendroje įskaitoje šiose lenktynėse iškovojo devynioliktą vietą, aplenkę ne vieną, kur kas didesnį biudžetą turinčią komandą, o klasėje X1 žengė ant antrojo prizininkų pakylos laiptelio.
Aurum 1006 km lenktynės^Instantlada
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.