Kompaktiškumas ir gera trasų danga
„MariMotors Racing“ komanda su Tadu Zdanavičiumi priešaky dalyviams paruošė kompaktišką renginį – visos trasos buvo gana arti viena kitos, o ekipažams nereikėjo sukti daugybės kilometrų pervažiavimuose tarp greičio ruožų.
Bendrai per sekmadienį dalyviai nuvažiavo beveik 48 kilometrus, iš kurių kiek daugiau nei 18 kilometrų buvo išdėstyti dešimtyje greičio ruožų.
„Kartu su „Alytaus Autoklubu“ šioms varžyboms paruošėme dešimt greičio ruožų, keturiose skirtingose vietose, iš kurių dvi jau buvo visiems puikiai pažįstamos, o dvi visiškai naujos. Greičio ruožai prie Alytaus kultūros ir komunikacijos centro buvo važiuojami pirmą kartą. Anksčiau čia tiesiog nebuvo kelio, o dabar varžyboms turėjome puikų, šviežią asfaltą.
Etapas pasižymėjo ne tik gera danga, duobių nebuvimu, bet ir kompaktiškumu. Viskas buvo praktiškai vienoje vietoje – tai patogu ir dalyviams, ir teisėjams, ir žiūrovams. Mini ralio ekipažams neteko sukti daug kilometrų pervažiavimuose, o kas kartą važiuodami tą pačią trasą jie galėjo fiksuoti vis geresnius rezultatus bei stebėti, lyginti ir analizuoti savo tempą.
Sekmadienį Alytuje turėjome puikią kovą, puikias varžybas, kuriose viskas buvo kompaktiškai subalansuota – greitos atkarpos ir greiti posūkiai gatvėse bei lėtesnės, daugiau šturmano darbo reikalaujančios atkarpos uždarose aikštelėse“, – sakė varžybų organizatorius Tadas Zdanavičius.
Varžybų startas buvo duotas 11 valandą ir lenktynininkai pradėjo kovas aštuoniose skirtingose klasėse.
Absoliučiai greičiausi
Greičiausiai alytiškių sudarytas trasas įveikė ir absoliučiai greičiausiais tapo Tomas Buškevičius ir Benas Černiauskas su „Honda Integra“ automobiliu („Open-OC“ klasė). Jie visą ralio distanciją nuvažiavo per 15 min. 45,64 sek.
Beveik 15 sekundžių nuo jų atsiliko Pauliaus Vasiliūno ir Ramūno Giliaus ekipažas su „BMW 323“ („Open-OC“ klasė). Trečią absoliutų ralio „Alytus 2018“ rezultatą užfiksavo Vytis Pauliukonis ir Audronis Gulbinas su „Subaru Impreza“ (SGC-4 klasė), pralošę dar 7,4 sek.
„Open“ klasės
Kaip jau tapo aišku pagal absoliučius rezultatus, laisvojoje „Open-OC“ klasėje pirmąją vietą užėmė T. Buškevičius ir B. Černiauskas, antri liko P. Vasiliūnas ir R. Gilius. O taures už trečią vietą šioje įskaitoje atsiėmė Jordanas Dirgėla ir Deividas Sileva su „Renault Clio“, nugalėtojams pralošę šiek tiek daugiau nei 40 sekundžių. Iš viso šioje įskaitoje varžėsi 10 ekipažų.
Veteranų klasėje „Open-V“ buvo septyni ekipažai, o greičiausiai tarp jų lėkė Antanas Akučka ir Nerijus Genys su „Ford Focus ST“. Darius Saulevičius ir Laima Saulevičienė su „Škoda Fabia R5“ užėmė antrąją vietą, atsilikdami 37 sek. Treti buvo Ramūnas Kručkauskas ir Povilas Kručkauskas su „Subaru Impreza“. Iki antros vietos jiems pritrūko 11 sekundžių.
Laisvojoje istorinių automobilių klasėje „Open-I“ startavo 9 automobiliai. Pirmąją vietą užėmė Saulius Šuopys ir Karolis Volungevičius su „VAZ 21013“. Marius Obeliūnas ir Marcelinas Sorkinas su „VAZ 2101“ buvo antri, pralošę beveik 37 sek. Trečiąją vietą užėmė Artūras Stelionis ir Domas Sabaitis su „Audi 80“, atsilikę dar beveik 27 sek.
Standartinės klasės
Standartinių automobilių klasėje SGC-1 pirmąją vietą užėmė Vaidas Karašauskas ir Inga Surdokienė su „Honda Civic“. Antri buvo Aurimas Margevičius ir Evelina Drilingienė su „Mitsubishi Colt“, atsilikę daugiau nei 25 sek. Trečiąją vietą užėmė Nerijus Mikalauskas ir Egidijus Vaišutis su „Honda CRX“, pralošę dar šiek tiek daugiau nei 20 sekundžių. Klasėje varžėsi 8 ekipažai.
SGC-2 įskaitoje prie starto stojo tuzinas dalyvių. Pirmąją vietą užėmė Aidas Valuckas ir M. Nauburaitis su „Mazda MX-5“. Antroje vietoje liko Mindaugo Kanapicko ir Gedimino Kanapicko ekipažas su „Renault Clio“. Jie pralošė tik 5,9 sek. Vos 0,48 sek. iki antros vietos pritrūko Aurimui Kučinskui ir Donatui Šarkauskui su „Mazda MX-3“, kurie turėjo tenkintis trečia vieta.
SGC-3 klasėje greičiausias buvo Vytauto Venclovo ir Stepono Mickevičiaus ekipažas su BMW 318. Antroje vietoje liko Edvinas Sabalys ir Edgaras Latiškevičius su „BMW 323 ti“. Jie atsiliko 16 sek. Trečiąją vietą užėmė Julius Povilauskas ir Robertas Daugirda su „BMW 325 ti“, kuriems iki antros vietos pritrūko vos 0,181 sek.
SGC-4 įskaitoje, kurioje varžėsi galingiausi standartiniai automobiliai, pirmąją vietą užėmė Vytis Pauliukonis ir Audronis Gulbinas su „Subaru Impreza“. Jiems tai trečioji pergalė iš eilės.
Antroje vietoje liko Justinas Kvaraciejus ir Martynas Bingelis su „Subaru Impreza“, pralošę 13,5 sek. Trečiąją vietą pelnė Kęstutis Bielevičius ir Rimas Kinderys su „Subaru Impreza WRX“. Atsilikimas nuo antros pozicijos tik 2,78 sek.
Standartinių istorinių automobilių SGC-I klasėje taures už pirmą vietą gavo Tadas Stelionis ir Paulius Augutis, važiavę su „Ford Sierra“. Vidmantas Petronis ir Alfonsas Stasiūnas su „VAZ 2106“ buvo antri, atsilikę 17 sek. Trečiąją vietą užėmė Jegoras Teras ir Laima Suchich su VAZ 21051“, pralošę dar beveik 6 sekundes.
Komandinėje įskaitoje pirmąją vietą užėmė „Kauno Autoklubas“. Antroje vietoje liko „Alytaus Autoklubas“, o „Kauno technikos kolegijos“ komanda užėmė trečią vietą.