Arši konkurencija
Ramūnas Čapkauskas šį lenktynių sezoną pradėjo su dviem naujomis komandomis, važiuojančiomis skirtingais BMW automobiliais ir naujais lenktynininkais. „DeWalt Grand Prix“ 4 valandų ištvermės lenktynių išvakarėse vykusios treniruotės ir kvalifikaciniai važiavimai nuteikė optimistiškai bei žadėjo gerą ir įdomią kovą šeštadienį. Ramūnas Čapkauskas išsikovojo 6 startinę poziciją, o silpnesniu bolidu važiavęs jaunimas rodė itin stabilų tempą.
„Buvo labai džiugu matyti didėjančią konkurenciją. Kai anksčiau turėjome vos vieną kitą lygiavertį varžovą, šiemet pirmas dešimtukas važiavo labai panašiu tempu. Džiugu, kad atsirado greitų komandų ir greitų lenktynininkų. 6 vieta kvalifikacijoje tuo pradžiugino. Vis tik ilgų nuotolių lenktynėse laimi ne vien tik greitis, šiose lenktynės susideda iš gerokai daugiau kitų detalių“, – aiškino R. Čapkauskas.
Juodžiausias scenarijus
Vis tik jis nesitikėjo, kad būtent jo „DHL Racing“ komandai gali susiklostyti pats blogiausias scenarijus. Abu automobiliai buvo sudaužyti.
Pirmoji avariją patyrė jaunųjų lenktynininkų komanda. Dar pirmąją valandą pirmasis automobilį vairavęs penkiolikmetis Kasparas Vaškelis įsivėlė į lenktynes su varžovu ir nesuvaldęs automobilio atsitrenkė į betoninę sieną.
„Važiavau šalia „Honda Civic“. Jis manė, kad aš jį lenksiu ir pasitraukė į posūkio išorę. Man teko sukti į vidų ir norėdamas išvengti susidūrimo pasukau per stipriai, praradau galinės ašies sukibimą ir trenkiausi galu į sieną“, – įvykį nupasakojo Kasparas Vaškelis.
E36 kėbulą turintis BMW M3 automobilis buvo stipriai pažeistas: nukentėjo ne tik galinė važiuoklė, bet buvo deformuotas ir kėbulas. Lenktynes komanda baigė, o vairuotojai Titas Čapkauskas ir Simas Ramanauskas taip ir negavo progos sėsti prie vairo. Prabėgus visai nedaug laiko į techninės apžiūros juostą įsuko ir Ramūnas Čapkauskas. Jam taip pat teko remontuoti savo automobilį.
„Pradžia buvo optimistiška. Per pirmąją valandą pavyko pakilti iš 6 į 2 poziciją bendroje įskaitoje. Tačiau degalų užpylimo zonoje išgirdau įtartinus garsus. Sukau į techninės apžiūros zoną, mechanikai labai greitai surado problemą: subyrėjo pusašis. Visiškai nauja detalė, originali, BMW gamintojo, skirta būtent BMW M3 automobiliui. Ji tiesiog subyrėjo“, – pasakojo Ramūnas.
Keisdama pusašį komanda prarado apie pusvalandį. Antrasis į trasą išvažiavo Audrius Stasiulevičius, jis stabiliu važiavimu atsikovojo kelias pozicijas ir vairą perdavė Nerijui Dovidaičiui. Šis taip pat pravažiavo visą savo valandą ir paskutiniame rate prieš grįždamas paskutiniam pasikeitimui išslydo iš trasos, atsitrenkė į betoninį atitvarą ir apvertė automobilį.
Tapo prizininkais
„Liūdna šiandienos istorija. Toks tas automobilių sportas: sudėtingas, pavojingas. Mes turėjome jaunas komandas, jaunus vairuotojus ir tiesiog taip atsitiko. Iš klaidų visada mokomės. Tokia ta sunkioji pradžia. Bet iš klaidų mokomės. Į kitas lenktynes grįšime stipresni“, – nusivylimo dėl abiejų sudaužytų automobilių neslėpė Ramūnas Čapkauskas.
Vis tik „DeWalt Grand Prix“ šeštadienio lenktynių kulminacija komandą nustebino: „DHL Racing“ vis tik iškovojo trečiąją vietą A3000+ klasėje. Kad lenktynių dalyviams būtų įskaitytas finišas, jie turi įveikti ne mažiau kaip 75 proc. visos distancijos. O incidentas įvyko paskutiniąją valandą iš 4, tad komanda vis tik buvo klasifikuota lenktynėse.
Vis tik Lietuvos automobilių sporto meistrui sunkus savaitgalis Bikerniekų trasoje sujaukė planus: bus daug darbo ir bemiegių naktų kad atstatytų automobilį prieš kitą šeštadienį Kačerginės Nemuno žiedo trasoje vyksiantį Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato pirmąjį etapą, kurio Ramūnas sako nieku gyvu nepraleisiantis.