Jos tiesiosiose buvo galima šiek tiek įsibėgėti, taip pat čia netrūko įdomių, bet pavojingų posūkių ir kūgelių, kurie trasos pabaigoje buvo sustatyti itin arti vienas kito ir ne vienam sportininkui sumaišė kortas.
Varžybų seriją prižiūrintis „Kauno autoklubas“ jas organizuoti patikėjo „Jurbarko autoklubui“.
Buvo išdalinti 37 startiniai numeriai šešiose skirtingose klasėse užsiregistravusiems dalyviams.
Kaip ir pirmajame etape Varėnoje, Jurbarke automobilių parkas buvo gana įvairus. Čia buvo net keturi VAZ bei „Lada“ automobiliai ir vienas egzotiškas „Toyota MR2“.
Jaunių (iki 18 metų) klasėje vienas dalyvis ankštoje trasoje tikrino ilgo sedano „Volvo 850“ manevringumą ir savo vairavimo patirtį.
Kiekvienas varžybų dalyvis organizatorių paruoštą trasą iš pradžių įveikė ne laikui – vyko pažintinis važiavimas.
Po jo sekė trys įskaitiniai važiavimai, kurių kiekvienas buvo toks pat svarbus, o padarytos klaidos brangiai kainavo.
Moterų klasė
Moterų klasėje varžėsi trys dalyvės, o įnirtinga kova vyko iki pat trečiojo važiavimo pabaigos.
Pirmąjį važiavimą visos trys įveikė beveik identiškai. Jonė Aleksynaitė su „Honda CRX“ užfiksavo 43,06 sekundės rezultatą, tačiau už pernelyg ankstyvą startą gavo 10 sekundžių baudą.
Evelina Drilingienė su „Mitsubishi Colt“ buvo 0,03 sekundės greitesnė, o Olga Židovlenkova su keturiais ratais varoma „Audi TT“ nuo Evelinos atsiliko vos 0,4 sekundės.
Vikrų „Colt“ vairavusi E. Drilingienė antrąjį ir trečiąjį važiavimus taip pat įveikė puikiu tempu.
Visgi užlipti ant pirmojo nugalėtojų pakylos laiptelio jai sutrukdė trečiojo važiavimo pabaigoje kliudytas kūgelis, dėl kurių prie bendro rezultato buvo pridėta penkių sekundžių baudą. Taigi sportininkė liko antra.
Pirmąją vietą užėmė O. Židovlenkova, kurios rezultatas buvo 1,12 sekundės geresnis už E. Drilingienės.
Trečioje vietoje liko aštuoniomis sekundėmis atsilikusi J. Aleksynaitė.
Jaunių klasė
Jaunių šįkart buvo keturi: du su sedanais, vienas su hečbeku, o vienas su rodsteriu.
Gerą tempą čia demonstravo Erikas Valkeris su „Mazda MX5“ ir Irmantas Buivydas su „Rover 200“.
Pastarasis rodė kiek geresnius rezultatus, tačiau vien gero tempo neužteko – reikėjo vengti klaidų, kurios kainavo daug. Paskutiniame važiavime jis gavo 10 sekundžių baudą ir liko antroje vietoje.
Pirmąją užėmė E. Valkeris, aplenkęs varžovą beveik 8 sekundėmis.
Trečias Jurbarke buvo Karolis Kiškūnas su „Mitsubishi Carisma“, atsilikęs daugiau nei 36 sekundes.
Daug lėmė baudos
Priekiniais ratais varomų automobilių įskaitoje susirungė 7 dalyviai. Čia nepavejamas buvo Aurimas Margevičius su „Mitsubishi Colt“.
Antroje vietoje likusį Artūrą Kupčių su „Renault Megane“ jis aplenkė 4,51 sekundės.
Mindaugas Jankauskas su „Honda CRX“ galėjo būti antras, tačiau paskutiniame važiavime kliudytas kūgelis kainavo penkių sekundžių baudą, o tai nubloškė jį į trečiąją vietą.
Iki antrosios pritrūko 4,7 sekundės. Jeigu ne bauda – jis A. Kupčių būtų aplenkęs 0,3 sekundės.
BMW nedominavo
Galiniais ratais varomų automobilių buvo net 12, tačiau šį kartą BMW markė nedominavo.
Šiuos automobilius vairavo penkis dalyviai, o dar keturi važiavo su rusiška VAZ ir „Lada“ technika. Pats greičiausias čia buvo Vilmantas Frolovas su egzotiškuoju „Toyota MR2“.
Jis 3,01 sekundės pranoko Varėnos etapo nugalėtoją Julių Povilauską su BMW 325Ti. Trečiąją vietą užėmė Saulius Šuopys su VAZ 21013, atsilikęs dar 1,42 sekundės.
Visais ratais varomų automobilių įskaitoje startavo vos du dalyviai. Olga Židovlenkova su „Audi TT“ ir Linas Gegužis su „Volkswagen Golf“. Pirmoji buvo mergina, aplenkusi varžovą 4,02 sekundės.
Įrodė pranašumą
Laisvoje įskaitoje varžėsi visi kas norėjo. Čia susirinko devyni dalyviai.
Vilmantas F. su „Toyota MR2“ dar kartą įrodė, kad galiniais ratais varomas jo automobilis yra labai greitas, o prie to dar ir geras jo vairavimas vėl lėmė puikų rezultatą. Jis buvo pirmas.
Antroje vietoje buvo 4,02 sekundės atsilikęs Mindaugas Jankauskas su „Honda CRX“.
Trečioji vieta atiteko Andriui Bakšiui su BMW 323Ti. Jis nuo M. Jankausko atsiliko 7,04 sekundės ir jeigu ne pirmajame važiavime gauta 10 sekundžių bauda, galėjo būti antras.
Trečiasis etapas
Trečiasis „Eolto slalomo taurės 2018“ etapas gegužės 13 dieną vyks Panevėžyje.
Po to seks pertrauka, o rudenį automobilių sporto mėgėjų laukia varžybos Telšiuose ir Plungėje.
Jurbarke vykusių varžybų prizininkai Panevėžyje turi teisę startuoti nemokamai.