Deividas Jocius parodė automobilį, su kuriuo startuos Monte Karlo ralyje

2018 m. sausio 19 d. 11:45
Lrytas.lt
Lenktynininkas Deividas Jocius, antrą kartą pasiryžęs įveikti Monte Karlo greičio ruožus, sako, kad šiais metais į šį pasaulio ralio čempionato etapą žiūri kitaip – pasimokę iš praėjusių metų klaidų.
Daugiau nuotraukų (4)
„Arctic Energy World Rally team“ komandos pilotas atskleidė, kad praėjusių metų pagrindinės klaidos, kurios nulėmė galutinį rezultatą, buvo automobilio pasirinkimas bei palydovinio ryšio neturėjimas ralio žvalgams.
Mažesnis, bet greitesnis
„Praėjusiais metais, kiek per siaurai pasižiūrėjome į sunkiausią WRC etapą. Tikėjome, kad 12 metų mano keturiais ratais varomas automobilis yra geriausias variantas nežinomose ralio trasose.
Visgi praktika parodė priešingai, buvome vieninteliai atvažiavę tokiu automobiliu. Konkurencijos praktiškai neturėjome – lenktyniavome patys su savimi ir nepasiekėme jokio rezultato.
Taip pat pamatėme, kad „Mitsubishi Lancer Evo X“ yra tiesiog per didelis važiuoti kalnų serpantinais. Turėjau tiesiog per prievartą viską daryti, kad jis užsisuktų“, – sakė D. Jocius.
Visgi sportininkas pripažino, kad viena ašimi varomo „Peugeot 208” pasirinkimą nulėmė keletą faktorių.
„Svarbiausia priežastis, kuri padarė įtaką R2 klasės automobilio pasirinkimui buvo tai, kad nulaikyti galingesnį keturiais ratais varomą automobilį ant kelio reikia turėti dvigubai daugiau jėgų.
Po trijų mėnesių reabilitacijos dar tam nesu pasiruošęs. Turėtą sportinę formą norisi susigrąžinti palengva. Bet planuose numatyta, kad grįšime prie dvigubai dididesnio varomų ratų skaičiaus“, – komentavo lenktynininkas.
D. Jocius taip pat atskleidė, kad pasirinktas automobilis lyginant su praėjusiais metais naudotu bolidu yra daug mažesnis. Pasak jo, „Peugeot 208“ automobiliu posūkius kalnų keliais gali įveikti be rankinio stabdžio ir dinamika visiškai skirtinga nuo turėto automobilio.
Išsinuomotas Monte Karlo raliui „Peugeot 208 R2“ modelis pagamintas 2012 metais. Jame prancūzų gamintojas tuomet už ganą protingą kainą įdiegė modernios automobilių sportui technologijos.
Ralio automobilis yra varomas 1,6 litro (190 AG) varikliu, kurio jėga ratams perduodama per penkių laipsnių sekvencinę pavarų dėžę.
Pasirūpino radijo ryšiu
Kita technologinė priemonė, kurią šiais metais pasirūpino komanda – radijo ryšys.
D. Jociaus teigimu, kiekviena gamyklinė komanda, dalyvaujanti WRC etape, turi radijo ryšį, išsiperka dažnį ir komandos lenktynininkai iki pat starto gali bendrauti su savo kelio žvalgais.
„Kaip žinia, kalnuose prisiskambinti iš turimo telefono neįmanoma. Tokia situacija buvo praėjusiais metais.
O nepasinaudoti kelio žvalgų informacija gali kainuoti labai brangiai. Praėjusiais metais neturėdami informacijos, kuriose kelio atkarpose yra pasikeitusi situacija, kur yra slidžiau, vienoje iš tokių vietų tiek mes, tiek pasaulio ralio čempionas S. Ogier nuslydome.   
Tad šiemet pasimokę iš praėjusių metų įsigijome palydovinius telefonus“, – sakė lenktynininkas.
WRC pirmasis etapas, Monte Karlo ralis, startuoja sausio 25–28 dienomis.
Per tris dienas varžybų dalyviams teks įveikti apie 400 kilometrų greičio ruožų, o iš viso nuvažiuoti 2000 kilometrų.
ralisMonte Karlo ralis^Instant
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.