Kokie iššūkiai ir naujovės laukia šiame sezone?
Nuo ankstyvo ryto intensyviai dirbs dvi trasos: sprinto viražai norintiems save išbandyti greitoje ir sudėtingoje konfigūracijoje, bei automobilio gabaritus pajusti leisianti slalomo trasa.
Nors Lietuvos policija sako, kad prasidėjus tamsiajam sezonui savo vairavimo įgūdžių testuoti ir atgaivinti nereikia ir negalima, tai „Winter Games“ organizatoriai mano priešingai – tai tiesiog privaloma.
Jeigu truputį prisibijote legendinės trasos reputacijos ir naujai sumontuotų atitvarų, trasą galėsite išbandyti su „Kartlandas Ring Taxi“. Kai patogiai įsitaisysite „Subaru Impreza WRX STI“ keleivio sėdynėje, piloto vietą užims Ignas Gelžinis.
Tai yra turbūt geriausias būdas susipažinti su „Nemuno žiedo“ trasa – ekskursija nebus labai ilga, tačiau nepaliks nei vieno abejingo.
Naujovė, kuri lauks šiemet – visi trasą įveikę su „Subaru“ šturmano vietoje bus kviečiami į piloto kėdę vidaus patalpų kartodrome „Kartlandas”.
„Praėję metai parodė, kad yra žmonių, norinčių varžytis vienu automobiliu ir taip įrodyti savo, o ne technikos gebėjimus.
Dažnai išgirsdavome pageidavimų trasą įveikti galine varoma ašimi varomu automobiliu.
Į pageidavimus įsiklausėme ir visus šešis etapus kviesime išbandyti savo jėgas ir už žiedinėms lenktynėms paruošto BMW 328 vairo“, – pasakoja varžybų koordinatorius Jonas Šiaudikis.
Varžybas organizuojantis „Tėvas Racing“ kolektyvas į nacionalinę trasą šaltuoju sezonu pakvies šešis kartus – šį sekmadienį startuos pirmasis etapas, varžybų finalas planuojamas vasario mėnesį. Šios varžybos skirtos kiekvienam.
„Jums tereikia automobilio ir šalmo – jeigu neturite nei vieno, nei kito, nuomą galėsime pasiūlyti vietoje.
Žiema yra toks metas, kai automobilio galia nereiškia daug – svarbu meistriškumas ir geros padangos, todėl bet koks ekonominės klasės bolidas yra tinkamas“, – komentavo J. Šiaudikis.