„Važiuoklė man jau daug metų įprasta BirelART, tik variklis ir padangos kitokios. Žinau, kad OKJ už ROK Junior šiek tiek greitesnis, bet neabejoju, kad susitvarkysiu. Kitą savaitę turėsime testus Italijoje ir tikiuosi, kad prie technikos greitai priprasiu“,– optimistiškai prieš svarbiausią sezono startą nusiteikęs G.Grinbergas.
Šiemet pagrindinis Gusto tikslas buvo pergalė Italijos ROK Junior klasės čempionate. 9 etapų seriale buvo pergalių ir vidutiniškų rezultatų, bet paskutiniame etape Castelletto trasoje pavyko iškovoti nugalėtojo titulą.
Jau kitą dieną su lietuviu susisiekė gamyklinės „BirelART“ komandos vadovas ir pasiūlė jų gretose startuoti pasaulio čempionate. BirelART – vienas iš 3 didžiausių kartingo gamintojų pasaulyje. Tai lyg „Ferrari“ Formulėje 1, o vienas iš kompanijos savininkų yra FIA prezidento sūnus Nicolas Todtas. Jis taip pat vadovauja „Formulės 2“, GP3 ir DTM komandoms, bei yra F1 lenktynininko Fellipe Massos agentas.
„Žinoma, kartingas tai ne F1 ir net labai geri pasiūlymai čia turi savo skaičius eurais. Mūsiškis, dėl geru rezultatų, yra beveik dvigubai mažesnis nei įprastas, bet visi kaštai vis tiek sudaro penkiaženklį skaičių. Įprastai mes savo planus ir biudžetą naujam sezonui susiplanuojame gerokai prieš sezono pradžią. Šiemet sėkmingai visus planus įvykdėme, o dalyvavimas FIA OKJ Pasaulio čempionate nebuvo planuotas, bet tokio pasiūlymo negalėjome atsisakyti“,– kalbėjo Gusto tėtis Darius Grinbergas.