Pirko iš senyvo belgo
Šiuo automobiliu trejus metus iš eilės Dakarą sėkmingai įveikė 68 metų Belgijos viešbučių tinklo savininkas.
Sportinį „Hilux“ varo 5 litrų darbinio tūrio V8 tipo „Toyota“ variklis, kurio išvystoma maksimalia galia siekia 375 AG, o didžiausias sukimo momentas – 580 Nm.
Anot V. Žalos ankstesnis savininkas važiavo stabiliai, tačiau nebuvo itin greitas – finišuodavo ketvirtajame dešimtuke. Perkant sportinį automobilį tai – privalumas.
„Perkant sportinį automobilį didelis privalumas, jei juo važiavo ne pats greičiausias pilotas –visureigis mažiau dilo trasoje.
Perkant techniką, su kuria buvo iškovoti titulai, didesnė tikimybė, kad jis bus kentėjęs, o prikelti jį naujam gyvenimui bus brangiau“, – kalbėjo lenktynininkas.
Tokiu pat visureigiu ralio maratone praėjusiais metais startavo Antano Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio ekipažas.
Teks nemažai investuoti
Tarsi nenorėdamas nuvilti komandos gerbėjų V. Žala patikino, kad lietuvių meistrų sukonstruoto dyzelinio visureigio jie neatsisakė.
Anot jo, automobilį reikia gerokai patobulinti, o tam tiesiog trūksta laiko.
„Bitutės“ laukia radikalūs pakeitimai, o ekipažas labai nenorėjo praleisti jubiliejinio 40-ojo Dakaro.
„Nusprendėme, kad privalome sudalyvauti, o tuomet teko rinktis kitą techniką.
Tą padaryti nebuvo sudėtinga, nes iš greitų automobilių tai bene vienintelis mums įperkamas variantas. „Mini“ ar „Peugeot“ mums neįkandami, kad ir taip jų norėtume“, – kalbėjo V. Žala.
Lenktynininko teigimu, praeitos kartos „Toyota Hilux“ visureigis pagal kainos ir greičio santykį yra optimalus variantas. Tikslios automobilio kainos jis neatskleidė, tačiau sakė, kad mokėjo mažiau nei 200 tūkst. eurų.
„Šis automobilis – investicija. Mes nežadame jo palaidoti Pietų Amerikoje, o tokia technika tikrai išlaiko savo vertę.
Tokių mašinų visai nėra rinkoje – mums pasisekė, kad pagriebėme ją iš Belgijos“, – komentavo V. Žala.
Ekipažo planas – trys startai
Jis pridūrė, kad perrenkant automobilis bus tobulinimas atsižvelgiant ir į A. Juknevičiaus komandos padarytus pakeitimus.
Lenktynininkas pažymėjo, kad į jį dar teks nemažai investuoti. Numatoma keisti variklį, perrinkti pavarų dėžę ir kitus mazgus.
Bendras „Agro Rodeo“ komandos biudžetas šių metų Dakarui sieks 400 tūkst. eurų.
V. Žala užsiminė, kad komanda ralio maratone ketina startuoti mažiausiai trejus metus iš eilės.