Dažniausiai ištvermės lenktynėse, net jei jos trunka tik keturias valandas, dominuoja ir geriausią rezultatą demonstruoja gamykliniai automobiliai. Tai — mažiausiai savarankiškai komandų modifikuota technika.
Tarp lyderių šį sezoną iškilo dar viena šią taisyklę patvirtinanti „Nero–GSR Racing Team“ komanda, kuri dalyvauja su „Volkswagen Golf GTI TCR“ automobiliu.
Palangos 1000 km lenktynėse ši komanda absoliučioje įskaitoje užėmė ketvirtąją vietą. Artėjant „Eneos Riga Summer Race“ lenktynėms ir dar vienam Baltijos šalių 4 valandų ištvermės čempionato etapui, kalbinome šios komandos atstovę ir lenktynininkę Ernestą Globytę.
– Kaip jaučiatės tapę lyderiais BEC 4H čempionate?
– Be abejo labai smagu būti lyderiais. Dar smagiau, kad pavyko atsidurti lentelės viršuje su gerokai silpnesniu automobiliu.
Liko dar du Baltijos šalių ilgųjų nuotolių čempionato etapai. Nors mano komanda stengiasi palaikyti nepriekaištingą automobilio techninę būklę, niekada nežinai, kas gali atsitikti.
Per du likusius etapus daug kas gali pasikeisti, todėl nenorėčiau pradėti džiaugtis per anksti.
– Kokia bus komandos sudėtis Rygoje?
– Rygoje startuosime kartu su Nerijumi Malaševičiumi. Nuo pirmojo etapo mūsų susitarimas buvo visuose 4 valandų čempionato etapuose dalyvauti dviese.
4 valandų važiavimas yra tikrai optimalus laikas dviem vairuotojams, todėl mes nematome būtinybės ieškoti trečio ar ketvirto.
– Ar planuojate dalyvauti abiejuose likusiuose etapuose?
– Dėl dalyvavimo Estijos etape dar yra klaustukų. Norėtųsi sudalyvauti, juk tai — 1000 kilometrų lenktynės tikroje trasoje, o tai neabejotinai prideda žavesio šiam etapui.
Bet jis taip pat reikalauja gerokai daugiau finansų, nei 4 valandų etapas Rygoje, todėl dar yra dėliojamas planas.
– Ko tikitės iš artimiausio etapo Rygoje?
– Ne kartą minėjau, kad esame maksimalistai. Visada stengiamės ir darome viską, kad atsidurtume ant nugalėtojų pakylos ne tik savo klasėje, bet ir bendroje įskaitoje. Šiame etape norėtume būti greičiausiųjų trejetuke.
– Ar po Palangos reikėjo skirti daug dėmesio automobiliui?
– Po kiekvienų varžybų yra atliekama pagrindinių automobilio mazgų - greičių dėžės, važiuoklės, variklio, turbinos – apžiūra ir keičiama viskas, kas sukelia bent menkiausią įtarimą.
Stengiamės padaryti viską, kad pasiektume finišą. Palangoje įvyko nedidelis kontaktas su atitvarais ir nukentėjo automobilio kėbulas, galima traktuoti, kad teko skirti daugiau dėmesio kosmetinei pusei (šypsosi).