Lenktynes Palangoje apibendrinti sutiko pagrindinis komandos konstruktorius ir idėjinis lyderis Dovilas Čiutelė.
Lenktynininkas patikino, kad komanda varžybose savo tikslą pasiekė, o rezultatas viršijo lūkesčius. Palangoje jie startavo gerokai atnaujintu „Lada 2104“, kuriam prieš varžybas buvo sumontuotas amerikietiškas „Ford Mustang“ variklis.
„Įdėję naują variklį susidūrėme su svorio balanso problema. Jis labai pasikeitė ir ne į gerąją pusę, todėl per treniruotes Palangoje ėmėme reguliuoti galinę pakabą.
Pasunkėjus priekiui palengvėjo galas, todėl automobilis labai slidinėjo. Aš net į padangas atsitrenkiau, nes mašina labai pradėjo slysti.
Šiek tiek pakeitimų reikės daryti su stabdžiais. Planavome, kad padidėjus galingumui, reikės ir labai didelių stabdžių.
Pasirodo, kad persistengėme, nes į galą tokių stabdžių nereikėjo. Žinoma, dar iš variklio negavome to galingumo. Norėjome, kad būtų bent jau 350 AG, o išgavome tik 300. Tačiau to pakako, kad smagiai lėktume“, – komentavo D. Čiutelė.
Jis pažymėjo, kad nors realioje kovoje komanda nieko neaplenkė, bet išlošė automobilio patikimumu.
„Mašina sukonstruota per savaitę laiko, naktimis. Kitur dirba žinomi gamintojai, tobulina visus metus laiko, o paskui net nesuvažiuoja pusės distancijos.
Mes garaže atlikome visus namų darbus ir viskas pasiteisino. Reiškia, kad einame teisinga kryptimi“, – pasakojo lenktynininkas.
Visgi komandai lenktynėse teko atlikti ir keletą neplanuotų sustojimų techninio aptarnavimo zonoje, tačiau problemos buvo mažesnės nei iš pradžių atrodė.
„Vienoje vietoje buvo per stipriai suveržta galinio reduktoriaus tepalo žarnelė. Pakilus temperatūrai ji prakiuro ir pradėjo purkšti tepalą ant duslintuvo.
Pasirodė dūmai. Manėme, kad įvyko kažkas baisaus, tačiau teko tik nukirpti žarnelę ir vėl ją prisukti. Aišku, laiko tai atėmė“, – kalbėjo D. Čiutelė.
Jį labiausiai džiugino sėkmingas variklio pakeitimo projektas, sustyguotas komandos darbas ir visų vairuotojų rodomas panašus tempas. Šiam projektui prieš lenktynes rado partnerių, kurie patikėjo idėja.
Sportininkas atskleidė, kad sėkmingas pasirodymas „Eneos 1006km“ lenktynėse dar labiau užvedė komandą tobulinti silpnas automobilio vietas ir startuoti kitose varžybose. D. Čiutelės teigimu, „Lada Mustang“ bus galima išvysti keturių valandų ištvermės lenktynėse užsienyje.