„Patirtis svarbi, bet ji negarantuoja gerų rezultatų ateityje. Nuolat tobuliname lenktyninius automobilius, tačiau prieš prasidedant raliui reikia atlikti daug darbų pradedant navigacija ir baigiant techninius mazgus.
Nors esame favoritai, tačiau bet kokios prognozės prieš šį ralį būtų rizikingos“, – komentavo „Peugeot“ sporto skyriaus direktorius Bruno Faminas.
„Peugeot Total“ komandoje startuoja trys ekipažai: praėjusių metų Šilko kelio ralio laimėtojai Cyrilas Despres ir Davidas Castera, šių metų Dakaro ralyje antrą vietą laimėję Sebastienas Loebas su Danieliu Elena ir du pastaruosius dykumų maratonus laimėję Stephane'as Peterhanselis su Jeanu-Paulu Cottret.
S. Loebo vairuojamo „Peugeot 3008DKR Maxi“ laukia pirmasis išbandymas. Komanda nori išmėginti automobilį ekstremaliomis lenktynių sąlygomis. Siekiama nustatyti problemas, kurios bandymų metu neišaiškėjo.
C. Despres ir S. Peterhanselis lenktynes pradeda su jau anksčiau puikiai pasirodžiusiu „Peugeot 3008DKR“ modeliu.
Dėl nuolat besikeičiančių kelių ir kraštovaizdžio, ekstremalių oro sąlygų bei sudėtingos navigacijos „Šilko kelio“ ralis laikomas vienu sudėtingiausių pasaulyje.
Visai komandai per ralį tenka nuvažiuoti daugiau kaip 8 000 kilometrų ir rūpintis ne tik automobiliais, bet ir žmonėmis.
Šilko kelio ralis vyksta liepos 7–22 dienomis, jis prasideda Maskvoje ir baigiasi Siane (Kinija). Per 14 lenktynių dienų Rusijos, Kazachstano ir Kinijos keliais automobiliai nuvažiuos beveik 10 000 kilometrų, iš jų daugiau kaip 4 000 kilometrų yra greičio ruožai.