Jas užtikrinai laimėjo Lewisas Hamiltonas iš „Mercedes“, antrąją vietą užėmė jo komandos kolega Valtteris Bottas, o trečiąją poziciją laimėjo Danielis Ricciardo iš „Red Bull“. Tačiau už jų nugarų virė įspūdinga kova.
Ypač įspūdinga buvo „Ferrari“ lenktynininko Sebastiano Vettelio kova dėl ketvirtosios pozicijos.
Avarija – po sekundžių nuo starto
Siaura klasikinė Monrealio trasa pasižymi itin arti esančiomis apsauginėmis sienomis, taigi čia paprastai įvyksta nemažai avarijų.
To ilgai laukti nereikėjo ir šįkart. Užsižiebus žaliai šviesai sportininkai startavo itin įnirtingai ir jau pirmame rate susidūrė Carlosas Sainzas ir Felipe Massa.
Jaunasis C.Sainzas po antrojo posūkio kliudė Romaino Grosjeano iš „Haas“ priekinį sparną, nesuvaldė savo bolido ir slysdamas trasa atbulas nušlavė priekyje jo važiavusį patyrusį brazilą. Dėl to į trasą išvažiavo saugos automobilis.
Incidentas įvyko ir rikiuotės priekyje. Itin drąsiai startavęs Maxas Verstappenas iš „Red Bull“ pirmame posūkyje užkabino Sebastiano Vettelio „Ferrari“ priekinį sparną ir jį sulaužė.
Todėl F-1 čempionato lyderis nebegalėjo palaikyti aukšto tempo ir turėjo sukti į techninės priežiūros zoną pasikeisti detalės. Tai S.Vettelį nustūmė į rikiuotės apačią.
Jo komandos draugui Kimi Raikkonenui startas taip pat nebuvo sėkmingas, suomis nusmuko į šeštąją poziciją.
Saugos fazės
Tuo tarpu iš pirmosios pozicijos startavęs Lewisas Hamiltonas iš „Mercedes“ ir puikiai lenktynes pradėjęs jo komandos draugas Valtteri Bottas ėmė tolti nuo kitų varžovų.
Vos trasos darbuotojams išvalius trasą nuo nuolaužų 11 rate iš lenktynių pasitraukė M.Verstappenas. Jo bolidas sugedo ir sustojo trasoje, todėl sportininkams teko vėl sulėtinti tempą ir važiuoti virtualaus saugos automobilio režimu.
Tačiau ne visiems užteko kantrybės – Kevinas Magnussenas iš „Renault“ dar nesibaigus saugos fazei aplenkė „McLaren“ lenktynininką Stoffelį Vandoorne’ą.
Nors jis tuoj pat suprato savo klaidą ir atidavė poziciją varžovui, teisėjai nepasigailėjo K.Magnusseno ir skyrė jam 5 sekundžių baudą.
Gausybė lenkimų
Chaotiškai susiklosčiusiose lenktynėse netikėtai puikų tempą pademonstravo „Force India“ lenktynininkas Estebanas Oconas. Pirmoje lenktynių pusėje jis įsitvirtino antroje vietoje ir sėkmingai gynėsi nuo V.Botto atakų. 33 rate pasikeitęs padangas jis grįžo į šeštąją vietą.
Daug veiksmo vyko ir rikiuotės viduryje. Prie to prisidėjo ir į rikiuotės priekį besiveržęs S.Vettelis, ir dėl paskutinių taškų kovojantys komandų-vidutiniokių lenktynininkai – Lance’as Strollas iš „Williams“, K.Magnussenas ir viską iš savo „McLaren“ spaudęs F.Alonso.
Danilui Kvyatui šios lenktynės virto tikra nusivylimų grandine. Negalėjęs pajudėti į apšilimo ratą jis vėliau gavo leidimą lenktynėms grįžti į savo pirminę starto poziciją, bet vėliau teisėjai už tai jam skyrė pravažiavimo per techninės priežiūros zoną baudą.
Tačiau atlikęs bausmę rusas sužinojo apie dar vieną sprendimą – teisėjai jam skyrė dar 10 sekundžių baudą, nusprendę, kad pirmoji bauda buvo per švelni. D.Kvyatas atliko ir šią bausmę, bet 59 rate jo bolidas sugedo ir sportininkas nepasiekė finišo.
Sėkmingas S.Vettelio lošimas
Artėjant lenktynių pabaigai S.Vettelis nusprendė eiti „va bank“ – jis sustojo keistis padangų ir šeštąją poziciją iškeitė į septintąją, už K.Raikkoneno ir abiejų „Force India“ bolidų.
Komanda pranešė, kad po susidūrimo jo „Ferrari“ dugnas buvo pažeistas, tad vokiečiui buvo sunku siekti aukštesnių pozicijų, tačiau jis nusprendė mėginti aplenkti varžovus pačioje lenktynių pabaigoje.
61 rate S.Vettelis aplenkė klaidą padariusį K.Raikkoneną ir ėmė vytis į aršią kovą įsivėlusius abu „Force India“ sportininkus bei trečioje vietoje ilgam įsitvirtinusį Danielį Ricciardo iš „Red Bull“.
Vokietis ilgai neužtruko – 63 rate jis jau buvo prilipęs prie trijų bolidų „traukinio.“ Tuo tarpu K.Raikkonenas su inžinieriumi radijo ryšiu įnirtingai sprendė silpstančių stabdžių problemą.
Galiausiai S.Vettelis atliko itin drąsų lenkimą, E.Oconas išlėkė iš trasos ir vokietis pakilo į penktąją vietą. Netrukus iš trasos trumpam išlėkė ir S.Vettelis, tačiau jis pranašumo neįgavo, todėl neturėjo atiduoti pozicijos.
Nuvažiavęs 69 iš 70 lenktynių ratų S.Vettelis drąsiai aplenkė ir S.Perezą bei pakilo į ketvirtąją poziciją.
Likus vos dviems ratams iš lenktynių pasitraukė F.Alonso – ir vėl sugedo jo „McLaren“ „Honda“ variklis.
Kanados „Grand Prix“ lenktynių rezultatai:
1. Lewisas Hamiltonas „Mercedes“
2. Valtteri Bottas „Mercedes“
3. Danielis Ricciardo „Red Bull“
4. Sebastianas Vettelis „Ferrari“
5. Sergio Perezas „Force India“
6. Estebanas Oconas „Force India“
7. Kimi Raikkonenas „Ferrari“
8. Nico Hulkenbergas „Renault“
9. Lance'as Strollas „Renault“
10. Romainas Grosjeanas „Haas“
11. Jolyonas Palmeris „Renault“
12. Kevinas Magnussenas „Haas“
13. Macrusas Ericssonas „Sauber“
14. Pascalis Wehrleinas „Sauber“
15. Stoffelis Vandoorne'as „McLaren“
Lenktynių nebaigė:
Fernando Alonso „McLaren“ (variklio gedimas)
Daniilas Kvyatas „Toro Rosso“ (bolido gedimas)
Maxas Verstappenas „Red Bull“ (elektronikos gedimas)
Carlosas Sainzas „Toro Rosso“ (avarija)
Felipe Massa „Williams“ (avarija)