Finišą be atsarginio rato pasiekę Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis po teisėjų sprendimo galutinėje įskaitoje užėmė šeštąją vietą ir pakartojo pačiam Antanui nuo 2011 metų priklausantį rekordą.
Vos 147 kilometrų – tiek iš daugiau nei 2500 kilometrų šiandien turėję įveikti sportininkai išgyveno tikrą dramą – net trys automobiliai trasoje vertėsi, o vieninteliai varžybų lietuviai Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis į finišą atvažiavo vos su vienu atsarginiu ratu – du pakeitė ir vieną paliko trasoje.
Varžybų reglamentas skelbia, kad lenktynininkai turi trasą užbaigti bent su dviem atsarginiais ratais ant bolido, todėl lietuviams buvo skirta bauda, kuri užbraukė viltis prasibrauti tarp FIA žvaigždžių.
„Turbūt visus taip pakerėjo tie pakrantės vaizdai, kad praradom koncentraciją, – geros nuotaikos neprarado A. Juknevičius. – Prakiurdėm net dvi padangas vienu smūgiu, nors daugiau nei 2000 kilometrų važiavome visai nekeisdami ratų.
Buvome prisiviję ir mūsų didžiausią konkurentą kovoje dėl pirmojo penketuko, jis irgi turėjo bėdų – vertėsi trasoje. Na, žodžiu, tikra pamoka visiems, kad paskutiniai kilometrai gali reikšti labai daug.“
Kazachstane pergalę šventė katarietis Nasseras Al-Attiyah, antras liko lenkas Jakubas Przygonskis. FIA pasaulio „Cross-Country“ ralio čempionato etapas Kazachstane buvo ilgiausias visoje taurėje.
Taip pat jam suteiktas ir aukščiausias sunkumo koeficientas. Visame sezone tokio sunkumo varžybomis laikomos Abu Dabio ir Kazachstano etapai.
2018 metų Dakaro ralis vyks Peru, Bolivijoje ir Argentinoje sausio 6–20 dienomis. Tai bus jubiliejinis, 40 kartas, kai rengiamos sunkiausiu pasaulyje bekelės maratonu vadinamos varžybos.