Jaunasis sportininkas lenktynėse Palangoje prisijungs prie patyrusios „Lexus Team LT“ komandos trijulės: Artūro Mrazausko, Dainiaus Kablio ir Eugenijaus Michalausko.
Turi reikiamą licenciją
Lenktynės Gustui ne naujovė – jose jis nuo 7 metų arba pusę savo gyvenimo, tačiau visas šis laikas buvo praleistas lenktyniaujant prie kartingo vairo, o kėbulinių automobilių lenktynės bus visiškai nauja patirtis.
„Žinojau, kad anksčiau ar vėliau man teks persėsti iš kartingo į lenktyninį automobilį. Jau pernai, po sėkmingo sezono, sulaukiau kvietimų iš „Formulės-4“ komandų.
Šių metų pabaigoje planuojame pirmuosius testus formulėmis, tačiau „Lexus“ pasiūlymo startuoti „Eneos“ 1006 km lenktynėse negalėjau nepriimti. Man tai bus visiškai nauja patirtis ir didžiulė garbė atstovauti „Lexus Team LT“ komandą“, – sakė Gustas.
Nors labai jaunas, Gustas atitinka visus LASF ir „Eneos“ 1006 kilometrų lenktynių organizatoriaus nustatytus reikalavimus.
Jis jau 2 metus turi tarptautinę kartingo C kategorijos licenciją, kuri suteikia teisę gauti LASF žiedinių lenktynių licenciją ir dalyvauti bet kokiose žiedinėse lenktynėse Lietuvoje.
Su automobiliu jau susipažino
Ir nors automobiliu lenktyniauti jam nėra tekę, tačiau automobilį vairuoti jis moka. Pirmiausia jam teko susipažinti su „Žaibelio“ komandos bagiu, o 2016 ir 2017 metais automobilio valdymo pagrindus Gustas gavo „Lexus“ vairavimo akademijoje.
Įgūdžius jis tobulino Klaipėdos, Panevėžio ir Šiaulių autodromuose bei ledo trasose.
Šių metų gegužės mėnesio pirmoje pusėje Gustas pirmą kartą sėdo ir prie „Lexus Team LT“ komandos lenktyninio automobilio „IS F“ vairo.
Tiesa, tai buvo daugiau teorinis susipažinimas su automobiliu, vairuotojo sėdynės „pasimatavimas“, prietaisų analizavimas bei pasivažinėjimas uždaroje aikštelėje. Pirmąją pamoką Gustui pravedė komandos lenktynininkas Artūras Mrazauskas.
„Artūras man paaiškino kai kuriuos ypatumus, supažindino su prietaisais. 430 AG turintis „Lexus IS-F“ – gana didelis automobilis, o vairuotojo darbo vieta įrengta labai žemai, tad man teks šiek tiek priprasti prie kiek kitokio vaizdo per mano šalmo stiklą.
Juk kartinge aš matau priekinius ratus ir galiu milimetro tikslumu nukreipti jį reikiama kryptimi.
Čia bus šiek tiek sudėtingiau, bet esame suplanavę testus Pernu trasoje, kurioje automobilį rimčiau išbandysiu gegužės pabaigoje“, – apie pirmąją pažintį su lenktynių automobiliu kalbėjo Gustas.