Kaip ir visi komandos turėti automobiliai, lenktyninė „Škoda“ gavo naują vardą. Lietuvos ralio entuziastams ji bus žinoma kaip „Black Ghost“ (angl. juodasis vaiduoklis).
„Fabia R5“ sumontuoto 1,6 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų variklio su turbina maksimali išvystoma galia siekia 275 AG, o didžiausias sukimo momentas – 420 Nm. Pagal klasės reikalavimus, ralio bolido svoris negali būti mažesnis nei 1230 kilogramų.
Su šiuo automobiliu jis planuoja startuoti ne tik Lietuvos ralio čempionate, bet ir FIA rengiamame „Baltic Rally Trophy“. Lenktynininkas pripažino, kad konkurencija yra didelė, tačiau komanda kelia aukštus tikslus.
„Pagrindinis tikslas – nugalėti „Baltic Rally Trophy“. Tai nebus lengvas pasivaikščiojimas. Juolab, kad tiek ten, tiek Lietuvoje esame praleidę po vieną etapą“, – sakė B. Vanagas.
Komentuodamas naujojo ralio automobilio pasirinkimą lenktynininkas pažymėjo, kad „Subaru Impreza WRC“, su kuriuo jis važiavo pastaruosius penkerius metus tiesiog paseno. Anot jo, norėjosi startuoti su tokia technika, kuri atitinka šių dienų reikalavimus.
„Kodėl R5? Nacionaliniuose čempionatuose tai yra pajėgiausi leidžiami automobilis. Be to, važiuojant vienodais bolidais išryškėja komandos kompetencija“, – kalbėjo žinomas lenktynininkas.
B. Vanago teigimu, iš viso pagaminta maždaug 150 tokių „Škoda Fabia R5“ automobilių. Vienas didžiausių jų privalumų – galimybė startuoti daugelio šalių čempionatuose.
„Taip pat yra ekonominis aspektas. Namuose pagamintas automobilis yra pigesnis, tačiau su juo nebūtinai pasieksi gerą rezultatą. Taip pat toks turtas yra ne visuomet likvidus“, – aiškino jis.
Anot sportininko, žinomų kompanijų paruoštus lenktyninius automobilius parduoti yra gerokai lengviau. „Toyota Hilux“ pardavęs B. Vanagas netgi šiek tiek uždirbo.