Tikrasis S.Brundzos gimtadienis – vasario 22-oji, bet jis tą dieną buvo išvykęs į užsienį, tad sukaktį nusprendė atšvęsti kovo 1-ają.
Į garsaus lenktynininko gimtadienį susirinko artimiausi draugai ir ilgamečiai kolegos iš Lietuvos automobilių klubo, Lietuvos automobilių sporto federacijos bei ankstesnių ralio laikų.
Dėkodamas už sveikinimus S.Brundza tvirtino, kad bėgant metams jaukus pasisėdėjimas kalbantis apie įdomius prisiminimus yra smagiau už triukšmingą vakarėlį.
Įspūdingiausią dovaną jam įteikė Lietuvos automobilių klubo vadovas Rolandas Dovidaitis – unikalų klubo ženklą, kurį galima tvirtinti ant kapoto.
Technika domino nuo vaikystės
S.Brundza gimė 1947-ųjų vasario 22 dieną Kaune, mokslininko šeimoje. Jį automobiliai ir technika domino nuo mažens.
S.Brundza pradėjo lenktyniauti vos šešiolikos su tėvų „Volga“, o būdamas vos 20 metų jau gavo tuometinės TSRS sporto meistro vardą. 25-erių jis buvo pripažintas tarptautinės klasės sporto meistru.
Lenktynininkas 1964 m. baigė Kauno politechnikos institutą (dabar – Kauno technologijos universitetas), o 1976 m. – Vilniaus inžinerinį statybos institutą (dabar – Vilniaus Gedimino technikos institutas) ir įgijo inžinieriaus-mechaniko specialybę.
Vėliau, 2005-aisiais Belgijoje, Europos informatizacijos akademijoje S.Brundza įgijo filosofijos daktaro laipsnį, o 2007-aisiais Rusijoje – technikos mokslų daktaro laipsnį.
Išgarsino sportinius „Lada“
S.Brundza ralio trasose pasižymėjo ne tik kaip lenktynininkas, bet ir kaip talentingas inžinierius. Jo perdarytų „Lada“ galimybės stebindavo ir užsienio lenktynininkus.
Nuo 1982 metų S.Brundza dirbo gamybos vadovu Vilniuje įsikūrusioje sportinių automobilių „Lada VFTS“ gamykloje, o nuo 1988-ųjų tapo pavadinimą į EVA pakeitusios gamyklos vadovu.
Čia buvo gaminami legendinei, itin greitai ir labai pavojingai ralio B grupei skirti „Lada-2108 EVA Turbo“ modeliai, kurie jau 1985 metais turėdavo 270-300 AG 1,86 litro darbo tūrio variklius.
Dėl pavojaus ralyje panaikinus B grupę tokie automobiliai tapo nebereikalingi, tad gamykla buvo uždaryta, o S.Brundza ėmėsi vakarietiškų automobilių importo.
S.Brundzos sportiniai pasiekimai
Pasaulio autoralio čempionatai:
ralis „Akropolis“ (Graikija), 6 vieta bendroje įskaitoje (automobilis „LADA 1600“) (1976);
ralis „Akropolis“ (Graikija), 10 vieta bendroje įskaitoje (automobilis „LADA 1600“) (1978);
ralis „Tūkstantis ežerų“ (Suomija), 1 vieta klasėje (automobilis „LADA 1600“) (1980, 1981, 1982).
Europos autoralio čempionatai:
ralis „Rajd Polski“ (Lenkija), 3 vieta bendroje įskaitoje (automobilis „Moskvitch 1500“) (1972);
ralis „Rally Albena“ (Bulgarija), 4 vieta bendroje įskaitoje (automobilis „LADA 1600“) (1980);
ralis „Rally Tatry“ (Slovakija), 4 vieta bendroje įskaitoje (automobilis „LADA 1600“) (1983).
Kitos tarptautinės varžybos:
ralis „Tour d‘Europe“, 1 vieta bendroje įskaitoje (automobilis „Moskvitch 1500“) (1974);
ralis „Volan“ (Vengrija), 5 vieta bendroje įskaitoje (automobilis „LADA 1600“) (1975);
ralis „Tatry“ (Slovakija), 3 vieta bendroje įskaitoje (automobilis LADA 1600“) (1977);
ralis „Sumava“ (Čekija), 3 vieta bendroje įskaitoje (automobilis „LADA 1600“) (1985);
maratono „Sidnėjus–Darvinas“ (Australija) dalyvis (automobilis „LADA NIVA“) (1986);
„24 valandos Niurburgring“ (Vokietija) lenktynių dalyvis (automobiliai „Porshe“, „Audi“) (1998, 1999, 2000);
„1000 kilometrų lenktynių“ (Lietuva, Palanga) dalyvis (automobiliai „Chevrolet Corvette“, „Ferrari“) (2006, 2008, 2009).