Lenktynininkų nelepinęs oras apsunkino dalyviams treniruotes jau šeštadienio popietę -dalis dalyvių su pirmaisiais techniniais nesklandumais susidūrė būtent tada.
Pavyzdžiui, „Samsonasracing.com“ komandai teko pakeisti jų BMW M3 į bolidą, su kuriuo ir įvyko didysis jų startas Baltijos šalių keturių valandų lenktynėse bei Lietuvos ilgų nuotolių čempionate Estijoje pirmojo etapo metu.
Intriga iki pat lenktynių finišo
Sezono lydere tapusi „Rimo“ komanda savaitgalį vykusiose lenktynėse nepasirodė. Tiesa, jie neturėjo ko prarasti, o pagrindinės kovos vyko dėl antros ir trečios vietos absoliučioje įskaitoje bei siekiant išsiaiškinti geriausius atskirose klasėse.
Į savaitgalį vykusias lenktynes užsiregistravo 26 komandos, iš kurių 25 buvo galima išvysti starto tiesiojoje.
Dėl aukščiausios pozicijos nuo pat pradžių kovojo „Rotoma Racing“ komanda ir „4 Race“, kuriai pagaliau pavyko išvengti techninių nesklandumų ir su „Porsche“ automobiliu pasirodyti trasoje. Taip atsirado daugiau intrigos tiek dalyviams, tiek žiūrovams.
Tuo metu „Rotoma Racing“ pajėgas lenktynėse netikėtai papildė Dainius Matijošaitis ne tik pademonstravęs gerą laiką kvalifikacijoje, bet ir parodęs puikų lenktynių tempą. Taip kova dėl pirmosios vietos ir tęsėsi iki paskutinių metrų.
Visgi sėkmė buvo „Rotoma Racing“ komandos pusėje ir konkurentų klaidos bei gautos baudos padėjo išlaikyti lyderio poziciją.
Puikiai pasirodė ir trečioje vietoje absoliučioje įskaitoje likusi sezono viduryje prie čempionato prisijungusi „Juta-Bauer Rally Team“ komanda su Ramūnu Čapkausku. Ji laimėjo ir pirmąją vietą A3000+ klasėje.
Šioje klasėje antrieji liko reti čempionato svečiai „222“ komanda su „Volkswagen Scirocco“. Techniniai gedimai sustabdė finišo link keliavusią Švedijos lietuvių komandą „Nero Racing“.
Šios lenktynės buvo paskutiniosios ketvirtus metus naudojamam BMW M3. Šį automobilį kitą sezoną pakeis kur kas naujesnė technika.
Rezultatus koregavo avarijos.
Dyzelinu varomų automobilių šį sezoną buvo daugiausiai. Šios klasės įskaitoje paskutiniajame etape galutinius taškus sudėliojo avarijos ir smūgiai trasoje. Net trys automobiliai sezoną baigė su ryškiais „randais“: tai brolių latvių komanda „Flash Racing“ ir lietuvių „AEGN Racing“ bei „Telšių statyba“.
Pastarajai dėl patirtų gedimų sėkmingai finišo pasiekti nepavyko. Techniniai gedimai sutrukdė ir kitiems čempionato debiutantams iš Latvijos – „Zvaigzne Motorsport“. Lyderio pozicija džiaugėsi „Sparti reklama racing team“, jiems už nugaros liko „EWA Racing PGM“ ir „Igoriolankai“ komandos.
Itin nesėkmingas savaitgalis buvo X1 klasėje dalyvaujančiai „Samsonasracing.com“ komandai, kuriai nepavyko įveikti privalomų kilometrų ir taškų čempionate už šį etapą komanda negavo.
GT klasėje lyderio poziciją užsitikrinusi „Rotoma racing“ savo pagrindinį konkurentą „Lexus Team LT“ paliko pora laiptelių žemiau – pastarajai komandai šios lenktynės irgi nebuvo itin sėkmingos.
To nebūtų galima pasakyti apie klasės lyderę ir ketvirtoje vietoje absoliučioje įskaitoje likusią „Alfa Romeo klubas“ komandą. Jai šis sezonas ir paskutinis etapas susiklostė neblogai.
Organizatoriai pažymi, kad dabar teliko suskaičiuoti surinktus taškus ir taps aišku, kurie lenktynininkai buvo geresni visą sezoną, o kam tetrūko vos kelių sėkmingų ratų ar sekundžių, kad galėtų džiaugtis viso sezono rezultatais.
Šiame čempionate taikoma kiek kitokia taškų skaičiavimo praktika: žvelgiant į visą sezoną, blogiausias rezultatas – šalinamas. Kai kuriems dalyviams tai – tikra pagalbos ranka siekiant apdovanojimų.