Ralyje nugalėjo Vaidoto ir Žygimanto Augusto Žalų ekipažas. Deivido Jociaus ir Donato Zvicevičiaus ekipažas gavo 10 minučių baudą tuo pačiu užleisdami antrą vietą Benedikto Vanago ir Gretos Germanavičiūtės ekipažui.
Ralyje būna ir taip. Nugalėtojai tampa aiškūs tik po paskutinio Sporto Komisarų Kolegijos (SKK), kuri yra aukščiausia sportinė institucija ralyje, posėdžio.
Tokioje dramatiškoje trijų šalių ralio festivalio pabaigoje trečiuoju tapo Giedriaus Notkaus ir Daliaus Strižano ekipažas.
Organizatorių atstovė Neringa Simson sakė: „Buvome ypatingos kovos liudininkais. Lietuvos sportininkų ralio technika greitėja ir užsienio sportininkams darosi juos vis sunkiau pavyti, tad „300 Lakes Rally“ tapo ypatingai greitų automobilių ir geležinių ralio lyderių nervų išbandymo vieta.
Sveikiname visus finišavusius sunkiame ralyje ir kiekvieną, užėmusį aukštą jam vietą. Vieni tapo nugalėtojais ir prizininkais bendrai ralyje, kiti Lietuvos bei Baltarusijos ralio čempionatų įskaitose.
Išaiškėjo ir „FIA Baltic Rally Trophy“ prizininkai bei „King of Baltic Tarmac“ taurės laimėtojas. Juo pirmą kartą tokios taurės istorijoje tapo Vaidoto ir Žygimanto Augusto Žalų ekipažas. Komandos ir žiūrovai tuos laimėjimus atšventė kartu – Didžiojoje Zaraso saloje.“
Žinoma, labiausiai nuskambėjo Deivido Jociaus ir Donato Zvicevičiaus dešimties minučių baudos atvejis.
Tai, kad tokią didelę laiko baudą gauna prizininkas ir dėl to iš esmės pasikeičia ralio nugalėtojų trejetas, nutinka gana retai.
Tarptautinė Automobilių Sporto Federacija (FIA), suteikdama teisę „300 Lakes Rally“ metu vykdyti „FIA Baltic Rally Trophy“ etapą, taip pat patvirtino ir Sporto Komisarų Kolegiją, vadovaujamą esto Silver Kutt, kurios nariais dar buvo latvis Janis Krastins bei lietuvis Arnas Paliukėnas.
SKK pateikė savo komentarą šios baudos atveju: „Lietuvos Ralio taisyklės galioja visiems sportininkams ir deja, Deivido ekipažas pažeidė net tris jų punktus, susijusius su uždaro parko zonos taisyklių reikalavimais.
Uždaro parko zona galioja ne vien uždarame parke, bet ir kitose vietose, pavyzdžiui laiko kontrolės punktuose, prieš startą ir kitur. Tokiose zonose draudžiami tam tikri ekipažo veiksmai su automobiliu bei kitų komandos narių prisiartinimas.
Remiantis FIA pavyzdžiu sukurtomis Lietuvos Ralio Taisyklėmis, Deividui grėsė apskritai būti pašalintam iš varžybų. SKK atsižvelgė į tai, kad sportininkai sąžiningai papasakojo apie pažeidimus patys ir todėl skyrė švelnesnę – laiko baudą.“
Bet be šio daugiausia emocijų sukėlusio komisarų sprendimo, kaip ir bet kuriame ralyje, taip ir Zarasuose, baudų buvo ne viena. Iš „FIA Baltic Rally Trophy“ įskaitos prizininkų buvo pašalinti Gintauto Šlepiko bei Egidijaus Valeišos ekipažai.
Tačiau nors pažeidė reikalavimus padangų protektoriui šioje tarptautinėje įskaitoje, jų rezultatui Lietuvos Ralio Čempionato įskaitoje įtakos tai neturėjo. Už įvairius reglamentų ar taisyklių pažeidimus taip pat laiko baudas gavo Martyno Samsono, Giedriaus Notkaus, Gunčio Lielkajo, Eugenijaus Sladkevičiaus, Karolio Šiugždinio, Gedimino Ramono, Virginijaus Daudžvardžio, Sergejaus Solncevo, Ralfo Grinfeldo, Antono Zabegalovo bei Valerijaus Afanasjevo ekipažai.
FIA numato, kad pačio ralio metu dažniausiai yra taikomos laiko baudos. O piniginės baudos numatomos už pažeidimus, padarytus susipažinimo su ralio trasa metu, dar nepaskelbus pirmo greičio ruožo starto.
Vaidotas Žala „300 Lakes Rally“ apdovanojimų ceremonijoje sakė: „Tai vieni iš greičiausių, bet tuo pačiu vieni smagiausių mano važiuotų greičio ruožų. Ypač asfaltiniai, kurie buvo labai slidūs. Džiugu, kad pavyko pasiekti finišą – ir ekipažo, ir sėkmės dėka.“
Giedrius Notkus negalėjo patikėti tokia ralio pabaiga: „Labai stengėmės ir kovojome dėl vietos ant podiumo. Įnirtinga kova su Benediktu Vanagu vyko dėl kiekvienos sekundės. Kova buvo labai įdomi. Ir nors maksimali sėkmė mūsų nelydėjo, visgi esame laimingi būdami čia, tarp geriausiųjų.“