Paulius Pleskovas vėl liko per žingsnį nuo garbės pakylos

2016 m. liepos 26 d. 11:39
Pusiaukelę pasiekusiose Senojo žemyno automobilių kroso pirmenybių lenktynėse šiais metais du dalykai kartojasi kaip „Tėve mūsų“ per kiekvienas mišias – sportininkai iš Čekijos trasoje be gailesčio talžo vieni kitų mašinas, o klaipėdietis Paulius Pleskovas bando išvengti techninių problemų persekiojimo.
Daugiau nuotraukų (2)
Netoli Atlanto pakrantės įsikūrusio Saint Georges de Montaigu miesto esančioje „Circuit du Bouvreau“ trasoje praėjusiais metais Klaipėdos TSK „Baltijos sportas“ komandos lyderis P. Pleskovas tapo čempionato lyderiu.
Čekai grūmėsi be taisyklių
Kelią į turnyrinės lentelės viršų jam atvėrė brolžudiškos pagrindinių varžovų iš Čekijos tarpusavio kovos, kai Otkaras Vyborny su „Mitsubishi Colt“ į trasą juosiančius atitvarus „įmūrijo“ savo tautiečio Vaclavo Fejfaro „Škoda Fabia“.
Šio incidento metu buvo ne tik sumaitoti abiejų karštakošių automobiliai, bet ir sulaužyti V. Fejfaro šonkauliai, pažeisti plaučiai, išnarinta pėda ir stipriai sutrenktas stuburas. Dėl to likusiuose etapuose vienas čempionato favoritų nebegalėjo startuoti.
Šiais metais vaizdas slidaus molio trasoje buvo labai panašus: čekai tradiciškai mėgino ištrinti ribas tarp „bulių kautynių“ ir klasikinio automobilių kroso ir nors medikų pagalbos po varžybų niekam neprireikė, sulaužytų detalių krūvos serviso zonoje liudijo apie kiekviename važiavime vykstančias dramas.
Nors P. Pleskovas į grumtynes neįsivėlė, tačiau nesibaigiančiuose darbuose TSK „Baltijos sportas“ mechanikai skendo visas tris varžybų dienas: „Ford Focus“ pakabos detalės pradėjo byrėti jau per pirmąsias treniruotes, o transmisijos problemų išspręsti nepavyko iki pat finalinio važiavimo. „Mūsų komandai šitas etapas iš tiesų buvo žiauriai sunkus. Mašina sildžioje trasoje elgėsi itin kaprizingai, o visi bandymai atrasti tinkamesnį reguliavimą rezultatus leido gerinti kur kas lėčiau, nei norėjosi. Turimos blokiruotės čia pasirodė esančios pernelyg „kietos“, todėl automobilis buvo sunkiai valdomas“, – po finišo pasakojo Paulius.
Išsaugojo iškovotą poziciją
Nors trijų kvalifikacinių važiavimų rezultatai pamažu gerėjo – užimtos penkta, ketvirta ir trečia vietos – finale po starto iš antrosios eilės P. Pleskovui šįkart viso labo pavyko apginti ketvirtąją vietą.
„Visi „Touring Autocross“ įskaitos finalininkai šįkart važiavo vienoje grupėje ir iki pat finišo „audė“ vienas kito šonus kovodami dėl geresnės pozicijos. Aš savo vietą apgyniau, o čeko Martino Samohylo kvalifikacinių važiavimų atakos baigėsi nulaužtu „Škoda Fabia“ ratu.
Finale, nesėkmingai bandydamas taranuoti kitą varžovą jis trenkėsi į atitvarus ir apsivertė. Žodžiu, aistrų ir vaizdų buvo daugiau negu pakankamai“, – pasakojo vienintelis Lietuvos sportininkas, kovojantis dėl Europos čempionato trofėjų.
Pastarojo etapo lenktynėse uždirbęs 25 įskaitinius taškus P. Pleskovas išliko penktoje turnyrinės lentelės vietoje. Norint pavyti čempionato lyderius per likusias ketverias varžybas klaipėdiečiui reikės ne tik idealiai veikiančio automobilio, bet ir sėkmės.
Gera žinia ta, kad likusių etapų Čekijoje, Italijoj, Vengrijoje ir Prancūzijoje trasos Pauliui „patogesnės“ – ankstesniais metais būtent čia jis sugebėdavo diktuoti greitį.
krosasPaulius PleskovasFord Focus
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.