Tačiau emocijos – ne vien geros. „Cor Euser“ komanda gavo leidimą startuoti tik po pakartotinės techninės komisijos.
Per pirmą bandymą techniniams komisarams neįtiko 1997-aisiais pagaminto BWM E36 saugos lankai, todėl komanda turėjo skubiai ieškoti mechanikų, kurie perdarytų konstrukciją pagal komisarų reikalavimus.
Dėl to S.Brundza neslėpė apmaudo. „Šio automobilio saugos lankai buvo homologuoti 1997-aisiais. Mums turėjo leisti startuoti, nes papildomas „kryžius“ reikalaujamas tik jei automobilio saugos lankai nebuvo homologuoti.
Iš pradžių mums apskritai nenorėjo leisti startuoti, bet nunešiau jiems lenktynių reglamentą ir parodžiau, kas juodu ant balto parašyta.
Nenorėjau pyktis, kad neimtų kibti prie kitų detalių, bet aš taip nepaliksiu. Rašysime protestą“, – sakė S.Brundza.
Veteranas ketvirtadienį patyrė avariją su 450 AG turinčiu „Marcos Mantis Cup“ automobiliu.
Jis išvengė sužalojimų, bet automobilio suremontuoti iki lenktynių ekipa nebegalėjo. „Viskas nutiko per akimirką. Užvažiavau ant baltos linijos, stabdžiau, perjungiau pavarą, užsiblokavo galiniai ratai ir automobilį staiga „užmetė“. Nespėjau net išsigąsti“, – apie avariją pasakojo S.Brundza.