Jis mišriai lietuvio, olando Coro Euserio ir amerikiečio Jimo Briody ekipai buvo palankus – veteranai galės startuoti 1006 km lenktynėse.
Skubiai perdarę savo atsarginio trečios serijos BMW (E36) saugos lankus jie sėkmingai perėjo techninę komisiją ir, nors nespėjo dalyvauti kvalifikacijoje, maratonines lenktynes galės pradėti iš techninės priežiūros zonos.
S.Brundza dėl tokio sprendimo labai džiaugėsi. „Aišku, tas automobilis turėjo 450 „arklių“, o šitas – tik 150. Teks spausti iki galo ir laukti posūkio“, – juokavo jis.
Lenktynininkas neslėpė, kad vairuojant vieną iš mažiausiai galingų lenktynių automobilių komandos tikslas yra tik sėkmingai pasiekti finišą. „Vienas iš mūsiškių atvažiavo net iš Amerikos, todėl labai džiaugiamės, kad apskritai galime dalyvauti lenktynėse“, – sakė jis.
S.Brundza patikino, kad po ketvirtadienį patirtos avarijos jis išvengė sužalojimų ir jaučiasi gerai. „Viskas nutiko per akimirką. Užvažiavau ant baltos linijos, stabdžiau, perjungiau pavarą, užsiblokavo galiniai ratai ir automobilį staiga „užmetė“. Nespėjau net išsigąsti“, – pasakojo jis.
Komanda dar turėjo vilčių automobilį sutaisyti, bet galiausiai nusprendė jo vis tik neberemontuoti. Po stiprios avarijos „Marcos Mantis Cup“ buvo pernelyg sumaitotas, kad mašiną pavyktų saugiai ir patikimai sugrąžinti į trasą.
Todėl „Cor Euser“ ekipa techninei komisijai pateikė savo atsarginį automobilį, tačiau jų laukė nemaloni žinia – lenktyninis BMW neatitiko saugos reikalavimų. Bet skubiai perdarę jo saugos lankus penktadienio vakarą lenktynininkai sėkmingai perėjo pakartotinę techninę komisiją ir gavo leidimą startuoti 1006 km lenktynėse.