Prieš varžybas lietuvių komandai teks spręsti turbinos galvosūkį

2016 m. birželio 28 d. 14:38
Medikai perspėja, kad tropinis karštis, pastarosiomis dienomis svilinęs beveik visą Senąjį žemyną, didžiausią grėsmę kelia širdininkams.
Daugiau nuotraukų (8)
Tačiau Europos automobilių kroso pirmenybių trečiojo etapo lenktynių rezultatai perša mintį, jog plius 32 yra pernelyg daug net ir profesionaliai paruoštai technikai.
Joninių savaitgalį Vokietijoje, greta Cunewalde miesto esančioje „Matschenberg Offroad Arena“ trasoje, net keturi kėbulinių automobilių įskaitoje „Touring AX“ besivaržantys bolidai nepasiekė finišo dėl variklių gedimų, o vienas netgi užsidegė.
Lūžo nauja turbina
Deja, tarp nelaimėlių pateko ir klaipėdietis Paulius Pleskovas: jo pilotuojamo „Ford Focus“ jėgainėje esanti turbina subyrėjo padirbėjusi tik per oficialias treniruotes, o atsarginis agregatas „viso gero“ pasakė antrojo kvalifikacinio važiavimo metu.
„Paaiškinti, kodėl nulūžinėjo pirmosios turbinos sparnuotė dar galima – ji jau buvo gavusi krūvį sezono pradžioje testų metu, reguliuojant motorą specialiame stende ir pirmuosiuose dvejose čempionato lenktynėse.
Tačiau atsarginė turbina buvo visiškai nauja. Atsakymų kodėl ir ji lūžo komandos mechanikai nerado. Teoriškai taip atsitikti negalėjo.
Visi variklio parametrai – alyvos spaudimas, temperatūriniai režimai ir pan. tiksliai tokie, kokie privalo būti. Labiausiai tikėtina, kad mums tiesiog pakliuvo brokuota detalė“, – apgailestavo TSK „Baltijos sportas“ pilotas.
Nesėkmė šiame etape iš tiesų labai apmaudi dar ir dėl to, kad būdamas Europos automobilių kroso čempionato senbuviu Paulius „Matschenberg Offroad Arena“ trasą žinojo kaip savo kišenę ir čia visada buvo labai greitas.
Laukė įtemptas finalas
Ne išimtis ir praėjusio savaitgalio kovos. Kvalifikacinių važiavimų metu lietuvis nenukrito žemiau žemiau trečios vietos, o nuo lyderių skyrėsi vos keliomis šimtosiomis sekundės dalimis. Finalas žadėjo būti itin „aštrus“.
„Guostis galima, kad ir dalies varžovų technika neatlaikė varžybų krūvio. Dar trims „Touring AX“ klasės automobiliams sugedo varikliai, o vieno čeko – Lukašo Červeny – „Škoda Fabia“ užsidegė. Finalą pasiekė tik šešios mašinos“, – pasakojo P. Pleskovas.
Taip susiklosčius įvykiams Paulius gavo 16 taškų už rezultatus dviejuose kvalifikaciniuose važiavimuose ir tarp finalininkų buvo aštuntas. Iš viso penktojeoje turnyrinės lentelės vietoje esančio klaipėdiečio sąskaitoje 54 taškai.
Lyderiu tapo etapą Vokietijoje laimėjęs čekas Vaclavas Fejfaras (91 taškas) ir vienu tašku aplenkęs savo tautietį Otakarą Vyborny.
Dabar didžiausias TSK „Baltijos sportas“ komandos rūpestis – kaip iki artimiausio savaitgalio (liepos 2-3 d.) Čekijoje „Novi Paka“ trasoje vyksiančių ketvirtojo etapo lenktynių teisingai išspręsti turbinos rebusą ir pasirūpinti atsarginiu agregatu.
Klaipėdiečiai jau išsiuntė „mirusias“ turbinas jas gaminusiai kompanijai į Didžiąją Britaniją ir viliasi, kad bent vieną suspės gauti iki starto.
Rezultatai po trijų 2016 metų Europos automobilių kroso čempionato etapų:
1. Václavas Fejfaras (209, Čekija) „Škoda Fabia“ 91 (taškų)
2. Otakaras Vyborny (201, Čekija) „Mitsubishi Colt“ 90
3. Martinas Samohylas (204, Čekija) „Škoda Fabia“ 78
4. Alešas Fučikas (203, Čekija) „Škoda Fabia“ 68
5. Paulius Pleskovas (202, Čekija) „Ford Focus“ 54
6. Lukášas Červeny (216, Čekija) „Škoda Fabia“ 49
7. Janas Brožekas (206, Čekija) „Škoda Fabia“ 40
8. Gritas Hennersorfas (Vokietija) „Citroen DS3“ 35
9. Ashotas Ervandianas (207, Rusija) „Volkswagen Polo“ 30
10. Šarūnas Glikas (291, Lietuva) „Mitsubishi Lancer EVO“ 27

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.