Pirmas ir kone ilgiausiai šalį už Atlanto atstovaujantis – Aurimas „Odi“ Bakchis. Lietuvoje gimęs, laisvai lietuviškai šnekantis ir kurį laiką čia gyvenęs šiuo metu Kalifornijoje įsikūręs lietuvis gerai pažįstamas tėviškėje.
Pergalinga viešnagė gimtinėje
Prieš keletą metų jis ne tik sutiko sudalyvauti Kačerginės „Nemuno žiede“ vykusiame EEDC etape, bet ir užlipo ant aukščiausio podiumo laiptelio. 2015-aisiais „Odis“ tradiciškai dalyvavo JAV vykusiose „Formula Drift“ varžybose, taip pat ėmėsi ir pasaulio čempionatu pavadintos serijos.
Šiam tikslui specialiai pagamintas naujas „Hyundai Genesis Coupe“ atsipirko su kaupu – Aurimas užėmė antrąją vietą „Formula Drift World Series“ įskaitoje. JAV čempionate jis liko penktas, todėl neabejotinai gali būti laikomas žymiausiu lietuviu šioje automobilių sporto šakoje.
Šių metų sezonui tautietis jau pasiruošęs ir stipriausioje lygoje grumsis palaikomas padangų gamintojo „Falken“. Jau balandžio 8 d. jis stos prie starto linijos „Long Beach“ etape ir pradės aštuonių etapų čempionato seriją.
Kartu su juo varžysis planetoje tokie žinomi „drifto“ meistrai kaip Chrisas Forsbergas, Vanas Gittinas jaunesnysis, Daigo Saito ar praėjusių metų JAV ir pasaulio čempionas Fredrikas Aasbo. Kartu padangas už Atlanto degins latvis Kristapas Blušas, bei Lietuvoje keletą kartų teisėjo poziciją užėmęs Farukas Kugay.
Viliojantis pasiūlymas čempionui
Antrasis staigmeną pateikęs pilotas, tai Lietuvos čempionas Andrius Vasiliauskas. Šiemet, kartu su savo 1000 arklio galių išvystančiu BMW jis keliaus po pasaulį dalyvaudamas „Drift-Allstars“.
Pakvietimą prisijungti prie organizatorių palaikomos pilotų komandos gavęs kaunietis tokio pasiūlymo negalėjo atsisakyti ir šiuo metu ruošiasi kelionei į Dubajų, kur jau plukdomas ir jo automobilis.
Nors „Drift-Allstars“ šiemet Lietuvą ir aplenks, tačiau šios serijos užmiršti nevertėtų – palaikymo keliaujant aplink pasaulį Andriui prireiks.
Itin svarbu šiame ture yra tiksliai apskaičiuoti jėgas, mat stiprus automobilio apgadinimas bet kuriame etape reikš sunkų tolimesnį sezoną. Grąžinti bolido į tėviškę ir sutvarkyti nėra, o ir laiko vietoje atliekamam remontui tarp etapų lieka visai daug.
Dalyvaus varžybose užsienyje
Na, ir trečioji geroji naujiena: Lietuvos „Pro“ lygos dalyviai – komandos „Mantinga-Turbosystems“, „Ukmergės ASK“, „Smagresta“, „Side to Side“, „Ride it Out“, bei „Bros for Pros“ jau kurį laiką garsiai šneka apie savo planus ne tik epizodiškai dalyvauti užsienio serijų etapuose Lietuvos teritorijoje, bet ir imtis viso Latvijos, Baltarusijos ar Lenkijoje vykstančios „Drift-Masters“ serijos.
Užgrūdinti Lietuvoje įprastu tapusio 200km/val. pradimo slydimo greičio, bei stiprių konkurentų tautiečiai nestovi vietoje ir imasi kaimyninių šalių varžybų.