Du komandos automobilius vairuos Emilio Spataro ir prancūzas Christianas Lavieille. Jiems talkins šturmanai Benjaminas Lozada ir Jeanas Michelis Polato.
„Renault Duster“ komandos debiutas „Dakaro“ maratone įvyko 2013 metais, kai Mendozos gyventojai José García ir Mauricio Malano finišavo užimdami 29 vietą.
Kitų metų sausį Emiliano Spataro ir Benjamínas Lozada išnaudojo savo patirtį, iškovodami 14 vietą absoliučioje įskaitoje ir ketvirtąją – pirmojoje klasėje.
Trečiasis komandos pasirodymas su Argentinoje paruoštu „Renault Duster“ (Europoje žinomu kaip „Dacia Duster“) įvyko 2015 metais ir šiai Argentinos komandai pelnė geriausią rezultatą.
Tuo pačiu metu Spataro ir Lozada buvo antrieji geriausiai pasirodę Argentinos atstovai; metais anksčiau jie buvo treti geriausieji.
Atskiruose ruožuose jie penkis kartus pateko į greičiausiųjų dešimtuką: du kartus iš jų įsiverždami į greičiausiųjų trejetuką ir tris kartus – į greičiausiųjų penketuką.
Konstruktoriai savo pajėgas sutelkė siekdami sumažinti „Duster“ svorį, tobulindami jo pakabą ir iki 387 AG padidindami „Renault-Nissan“ aljanso gaminamo variklio VK-50 V8 pajėgumą.
Pastarieji mėnesiai buvo praleisti apmokant 30 mechanikų, technikų ir inžinierių komandą. Jie sausį vyksiančio maratono metu rūpinsis abiem sportiniais „Duster“ automobiliais. Daug dėmesio buvo skirta ir komandos logistikos konsolidavimui.
2016 metų „Dakaro“ maratonas vėl žada ekstremalius iššūkius, paruoštus Argentinos ir Bolivijos teritorijose.