Paaiškėjo, kad ir jo, ir komandos draugo Nico Rosbergo kairiosios galinės padangos buvo pripūstos mažiau, nei reikalavo tiekėjo „Pirelli“ išleistas oficialus reikalavimas, rašo autosport.com.
Pagal reikalavimus, minimalus slėgis galėjo būti 1,344 bar., bet L.Hamiltono padangoje trūko 0,02 bar., o N.Rosbergo – 0,076 bar.
Po lenktynių kilo šurmulys, kad dėl šio pažeidimo L.Hamiltonas gali būti net diskvalifikuotas (N.Rosbergas lenktynių nebaigė). „Sky Sports“ reporteriams po lenktynių visi kalbinti „Formulės-1“ ekipų specialistai patvirtino, kad šis pažeidimas, nors iš pažiūros ir nedidelis, turi įtakos ne tik bolidų greičiui, bet ir saugumui, o už saugumo taisyklių pažeidimus taikoma diskvalifikacija.
Vis tik L.Hamiltonas baudos išvengė.
Teisėjai nusprendė, kad padangos iš pradžių buvo pripūstos teisingai, o slėgis sumažėjo jas matuojant, nes buvo išjungti šildantys apklotai.
„Mercedes“ ekipos vadovas Toto Wolffas liko patenkintas rezultatu, tačiau pabrėžė, kad „būtina pakalbėti apie procedūras ateityje“.
Tarptautinė automobilių federacija (FIA) taip pat pažymėjo, kad būtina paaiškinti slėgių matavimo procedūrą.