Klaipėdietis užtikrintai laimėjo visus svarbiausius važiavimus ir uždirbęs didžiausią įmanomą taškų kiekį reikšmingai sustiprino lyderio pozicijas.
Ruošdamiesi kovoms Vengrijos autokroso arenoje (Europos čempionato kalendoriuje ji atsirado 2006-aisiais, sportininkams atidavus eksploatuoti baigtą žvyro karjerą) Klaipėdos TSK „Baltijos sportas“ komandos vyrai džiaugėsi išsprendę vieną techninę problemą, trukdžiusią važiuoti greitai: mechanikai kardinaliai perdarė transmisiją ir pakeitė pavarų perdavimus.
Naujos dantračių poros turėjo garantuoti „aštrų“ startą ir reikiamą dinamiką įveikiant lėtus posūkius.
1040 m ilgio „Nyirid Motorsport Centrum“ trasa turi vieną itin lėtą posūkį, kurį įveikę sportininkai tam tikra prasme pakartoja starto procedūrą, todėl automobilio „gyvybingumas“ čia yra nepaprastai svarbus.
„Žvalgybiniai“ važiavimai P.Pleskovui ėjosi pakankamai neblogai – jis „atvežė“ antrą geriausią rezultatą, tačiau pirmosios kvalifikacijos metu Pauliaus „Ford Focus“ netikėtai užgeso starte.
Užkūręs variklį klaipėdietis varžovų ne tik neprisivijo, bet ir gerokai išgąsdino komandą – pradėjus ieškoti tokio neįprasto automobilio elgesio priežasčių, pasirodė, kad sustreikavo turbina.
Šį agregatą pakeitus toliau viskas ėjosi kaip iš pypkės. Paulus laimėjo abu kvalifikacinius važiavimus ir pusfinalį, todėl užsidirbo ne tik geriausią finalo starto poziciją, bet ir maksimalią 10 taškų premiją.
Finalo startas nebuvo idealus – į priekį sugebėjo pralįsti vienas varžovų, tačiau jau antrame posūkyje P.Pleskovas poziciją atsikovojo ir finišą pasiekė turėdamas įtikinamą persvarą. Net varžovai pripažino, kad lietuvis šįkart lėkė kaip ant sparnų.
Tuo būdu klaipėdietis nutraukė „kompromisinių“ varžybų epopėją, kai triskart iš eilės finale užėmė trečiąsias vietas, ir gerokai atsiplėšė nuo pagrindinių persekiotojų Europos kroso pirmenybėse.
Beje, Vengrijoje nestartavo vienas pagrindinių pretendentų į nugalėtojus laikytas čekas Vaclavas Fejfaras. Praėjusio etapo lenktynėse patyręs rimtų traumų po susidūrimo su savo tautiečiu Otkaru Vybornu sportininkas paskelbė šį sezoną pasitraukiantis iš tolesnės kovos.
Po diskvalifikacijos grįžęs O.Vybornas Vengrijoje finišavo tik 7-as, tačiau išsaugojo antrąją vietą bendroje čempionato įskaitoje. Į trečią vietą bendroje įskaitoje pakilo kitas čekas Miroslavas Neumannas.
Šeštasis Europos autokroso čempionato etapas vyks jau po savaitės Čekijoje „Prerovski rokle“ trasoje.
Europos automobilių kroso čempionato turnyrinė lentelė po 5 etapų:
1. Paulius Pleskovas LTU „Ford Focus“ – 144 (taškai)
2. Otakar Vyborny CZE „Mitsubishi Colt“ – 110
3. Miroslav Neumann CZE „Mitsubishi Lancer“ – 107
4. Aleš Fučik CZE „Škoda Fabia“ -104
5. Vaclav Fejfar CZE „Škoda Fabia“ – 99
6. Jan Brožek CZE „Škoda Fabia“ – 97
7. Ashot Ervandian RUS „VW Polo“ – 86
8. Ladislav Brožek CZE „Ford Focus“ – 83
9. Martin Samohyl CZE „Škoda Fabia“- 81
10. Michele Ottoboni ITA „Škoda Fabia“ – 55