Po pirmos dienos užtikrintai lenktynėse pirmavo vietiniai sportininkai – Martynas Samsonas ir Mindaugas Varža. Tačiau viename iš greičio ruožų po nedidelės Martyno klaidos jų „Mitsubishi“ nulėkė nuo kelio ir sulaužė galinę pakabą.
Iš lenktynių pasitraukus lyderiui, estafetę perėmė svečiai iš Rusijos. Jie antrą ralio dieną buvo greičiausi, nors po pirmos atsiliko ne tik nuo M.Samsono, bet ir nuo Vytauto Švedo ir Žilvino Sakalausko tandemo.
Deja, kauniečiams nepavyko išlaikyti persvaros ir lietuviško ralio lyderis Vytautas Švedas šį kartą liko antras.
Trečioje vietoje po dramatiškos kovos atsidūrė Ramūnas Čapkauskas ir Tomas Šipkauskas. Jie ilgą laiką važiavo ketvirti, tačiau į trečią vietą pakilo po to, kai latvių Janio Vorobjovs ir Andrio Malnieks „Mitsubishi“ automobiliui nusimovė turbinos mova ir jie devintajame greičio ruože
prarado daugiau kaip minutę laiko ir nukrito į ketvirtą poziciją.
Tarp dviem ratais varomų automobilių geriausiai pasirodė lietuviai – vienuoliktoje vietoje bendroje įskaitoje liko Saulius Trapuila ir Mindaugas Meilūnas su BMW M3 automobiliu.
Didžiulis karštis ir itin greiti bei sudėtingi greičio ruožai lėmė, kad lenktynėse finišavo vos pusė dalyvių – tik 43 automobiliai.