„Man savaitgalis buvo puikus, tačiau to negaliu pasakyti apie visą komandą“, - ant pakylos sakė L.Hamiltonas, kuriam tai buvo 29-oji pergalė per visą karjerą.
Prieš sekmadienio lenktynes naktinėse Marinos įlankos gatvėse intriga buvo ta pati, kaip ir visame sezone – kuris „Mercedes“ greitesnis? L.Hamiltono ar N.Rosbergo? Šeštadienį kvalifikacijos važiavimuose L.Hamiltonas paskutiniu momentu aplenkė komandos draugą - 0,007 sek.
Tačiau sekmadienį intriga išblėso dar neprasidėjus kovai, nes N.Rosbergo automobilis nepajudėjo į apšilimo ratą.
Vis dėl to jam pavyko startuoti, bet pirmąkart keičiant padangas automobilis užgeso ir dėl pavarų dėžės strigimų
vokiečiui teko pasitraukti iš kovos.
L.Hamiltonui kortų vos nesumaišė saugos automobilis, kuris panaikino jo pranašumą preš varžovus ir britui teko viską pradėti iš naujo jau įpusėjus lenktynėms.
Beje, lenktynėse buvo įveikta tik 60 ratų iš numatytų 61, nes buvo viršytas maksimalus 2 valandų laiko limitas.
Rezultatai.
1. Lewisas Hamiltonas (D. Britanija), „Mercedes“ 2 val. 0 min. 04,795 sek.
2. Sebastianas Vettelis (Vokietija), „RedBull-Renault“ atsiliko 13,534 sek.
3. Danielis Ricciardo (Australija), „RedBull-Renault“ 14,273
4. Fernando Alonso (Ispanija), „Ferrari“ 15,389
5. Felipe Massa (Brazilija), „Williams-Mercedes“ 42,161
6. Jeanas-Ericas Vergne'is (Prancūzija), „Toro Rosso-Renault“ 56,801
7. Sergio Perezas (Meksika), „Force India-Mercedes“ 59,038
8. Kimi Raikkonenas (Suomija), „Ferrari“ 1:00,641
9. Nico Huelkenbergas (Vokietija), „Force India-Mercedes“ 1:01,661
10. Kevinas Magnussenas (Danija), „McLaren“ 1:02,230
Lyderių rikiuotė (po 14 etapų iš 19):
1. Lewisas Hamiltonas (D. Britanija), „Mercedes“ 241 tšk.
2. Nico Rosbergas (Vokietija), „Mercedes“ 238
3. Danielis Ricciardo (Australija), „RedBull-Renault“ 181
4. Fernando Alonso (Ispanija), „Ferrari“ 133
5. Sebastianas Vettelis (Vokietija), „Red Bull-Renault“ 124
6. Valtteri Bottasas (Suomija), „Williams-Mercedes“ 122
7. Jensonas Buttonas (D. Britanija), „McLaren“ 72
8. Nico Huelkenbergas (Vokietija), „Force India-Mercedes“ 72
9. Felipe Massa (Brazilija), „Ferrari“ 65
10. Sergio Perezas (Meksika), „Force India“ 45
Konstruktorių taurė:
1. „Mercedes“ 479 tšk.
2. „RedBull-Renault“ 305
3. „Williams-Mercedes“ 187
4. „Ferrari“ 178
5. „Force India-Mercedes“ 117
6. „McLaren“ 111
7. „Toro Rosso-Renault“ 27
8. „Lotus-Renault“ 8
9. „Marussia-Ferrari“ 2
Apšilimas. Staigmena dar neprasidėjus lektynėms. Kai reikėjo pajudėti į apšilimo ratą, sezono lyderis N.Rosbergas nesugebėjo įjungti pavaros ir jo bolidas liko stovėti vietoje!
Ar mechanikai sugebės atgaivinti jo automobilį?
Startas. L.Hamiltonas startavo kaip dera lyderiui, o į antrąją vietą trumpam prasibrovė Fernando Alonso. Tačiau netrukus antras jau važiavo Sebiastianas Vettelis.
Fiasko. N.Rosbergas vis dėlto pajudėjo iš techninės zonos ir bandė lenkti autsaiderius. Laukė ilgas kelias, nes trasa ne pati tinkamiausia lenkimams.
Vokietis lengvai aplenkė tik vieną varžovą, o paskui turėjo pristabdyti. Prie visų jo bėdų dar prisidėjo bėdos dėl pavarų ir sankabos.
Tai buvo dar ne viskas. Pirmąkart keičiantis padangas užgeso variklis, o paskui jam nepavyko nei įjungti pirmosios pavaros, nei antrosios.
Lyderiui teko pakelti rankas ir pasiduoti. Tapo aišku, kad naujasis sezono lyderis bus L.Hamiltonas, jei tik jam pavyks sėkmingai finišuoti.
Nesugaunamasis. L.Hamiltonas padidino savo persavarą prieš S.Vettelį iki 7 sek. Tik techninės bėdos jam galėtų sutrukdyti laimėti etapą ir tapti nauju sezono lyderiu.
Vokiečio pranašumas prieš F.Alonso vis mažėjo, kol beliko sekundės dalys, ir 26-ąjame rate ispanas aplenkė S.Vettelį.
Netrukus L.Hamiltonas pasuko keistis padangų ir šiek tiek užtruko, todėl į trasą grįžo antras po D.Ricciardo, kuris dar nebuvo pasikeitęs padangų.
28-ajame rate australas irgi sustojo keistis padangų ir L.Hamiltonui grįžo pirmoji vieta. Britas iškart spustelėjo ir nutolo nuo puikiai važiuojančio F.Alonso 4 sek.
Pertrauka. 32-ajame rate po dviejų automobilių kontakto trasoje likus luženų, lenktynių tempą sustabdė saugos automobilis. Kol buvo valoma trasa, net šešis ratus lenktyininkai slinko vienas paskui kitą kaip ančiukai ir atstumai tarp lenktynininkų sumažėjo.
Tai labiausiai pakenkė F.Alonso, kuris pasikeitęs padangas į trasą grįžo tik ketvirtas.
38-ąją ratą L.Hamiltonas pradėjo turėdamas už nugaros net septynis padangas pasikeitusius automobilius. Jis žinojo, kad jam reikia bent kartą užsukti į techninę zoną (nes privalu panaudoti bent dviejų rūšių padangas), todėl iškart bandė atitrūkti.
Norint ramiai pasikeisti padangas ir likti pirmam, jam reikėjo įgyti apie 28-29 sek. persvarą. Kas ratą jis tolo nuo varžovų po 2 sek.
Britas beveik pasiekė savo tikslą, bet pasikeitus padangas vis dėlto trumpam į priekį buvo išsiveržęs S.Vettelis.
Bet vokiečio šlovė truko tik porą minučių, nes pirmai progai pasitaikius L.Hamiltonas susigrąžino lyderio poziciją ir finišavo pirmas.
Orai. Nors šeštadienį Singapūre lijo, lenktynių dieną kritulių nebuvo.
Nusiteikimas. „Seniai nebuvo tokios dramatiškos kvalifikacijos, - džiūgavo L.Hamiltonas. – Taip pat laukia ir geros lenktynės. Neabejoju, kad bus daug veiksmo.“
Po finišo N.Rosbergas šūktelėjo iš nusivylimo, bet netrukus šypsojosi: „Septynios šimtosios yra niekas. Šiek tiek čia, šiek tiek ten ir galėjau būti pirmas.“
Tai buvo jau 38-oji L. Hamiltono pirmoji pozicija karjeroje. Tai ketvirtasis rezultatas tarp visų laikų „Formulės 1“ pilotų. Pirmauja Sebastianas Vettelis – 45 pirmosios vietos.
Lyderiai. Bendrojoje įskaitoje po 13 etapų pirmavo N.Rosbergas (238 taškai), antras buvo L.Hamiltonas (216), trečias – Danielis Ricciardo (166), ketvirtas – Valtteri Bottasas (122).
Komandų įskaitoje „Mercedes“ nesulaukia jokios konkurencijos (454 tšk.). „Red Bull“ sąskaitoje - 272, „Williams“ – 177 taškai.