Trasos ratas tapo trumpesnis
Iki šiol rato ilgis siekė 2994 metrus ir norint įveikti 1000 kilometrų
sportininkams reikėjo nuvažiuoti 334 ratus. Po sankryžos
rekonstrukcijos ratas sutrumpėjo iki 2682 metrų ir visai distancijai
prireiks apsukti 373 ratus.
Atsiradus daugiau ratų sportininkams teks dažniau sukinėtis trasos
posūkiuose ir neabejojama, kad šiemet lenktynės užtruks ilgiau, nei
ankstesniais metais.
Anksčiau lenktynių nugalėtojai nuvažiuoti 1000 kilometrų užtrukdavo nuo
9 iki 9 su puse valandos. Dabar greičiausiai komandai tai vargu ar
pavyks padaryti greičiau nei per 10 valandų.
Tačiau sutrumpėjusį ratą sportininkai įveikia greičiau ir tikimąsi, kad
šių metų lenktynėse nauji rato greičio rekordai bus fiksuojami ne vieną
dešimtį kartų.
Rekordą pagerino trys komandos
Tai patvirtino ir lenktynininkų treniruotės, kuriose sportininkai
bevelija pataupyti savo techniką lenktynėms ir dar nerodo visos savo
automobilių galios.
Ankstesnės trasos rekordas priklauso Ramūnui Čepkauskui, kuris 2012
metais su eksperimentiniu automobiliu "Algirdai Racing - Aquila CR1 LS7"
2994 metrus nuskriejo per 1 min.17,270 sek.
Ketvirtadienį per 300 metrų trumpesniame rate šį rekordą beveik 3
sekundėms pagerino "15 min-GSR-Telšių statybos" komandos narys Arūnas
Granskas, kuris su "Radical SR5" ratą įveikė per 1 min.14,463 sek.
Nuo jo nedaug atsiliko su Ispanijos vėliava lenktyniaujančios "Speed
Factory Racing" komandos lenktynininkas Konstantinas Calko 2682 metrus
nuvažiavęs per 1 min.14,989 sek.
Prieš dvejus metus pasiektą R.Čapkausko ilgesnio rato rekordą pagerino
ir "General Financing - Stihl by Pitlane" komanda. Jos naujojo rato
laikas - 1 min. 16,684 sek.
Treniruotėse - pirmieji gedimai
Neabejojama, kad lenktynininkams labiau pripratus prie trasos bei jos
dangos šie rezultatai ilgai neišsilaikys. Naujų rekordų laukiama per
penktadienio treniruotę bei vakare vyksiančią 1000 kilometrų lenktynių
dalyvių kvalifikaciją, kurioje dėl starto vietos sportininkai jau
varžysis visu pajėgumu.
Per pirmąją treniruotę lenktynininkus savo automobilius vertė lėtinti ir
naujai asfaltu paklota trasos danga. Sportininkai pastebėjo, kad ji yra
kiek slidoka, todėl prie jos teks specialiai derinti automobilių pakabą.
Trasos dangos slidumą pirmasis patyrė "Brum Brum Vitamins by JR
Motorsport" komandos narys Benoitas Dupontas, kurio BMW M3 posūkyje
kliudė kelio atitvarus. Tačiau automobilis nebuvo smarkiai apgadintas
ir galėjo tęsti treniruotę.
Didžiausią susidomėjimą sukėlė treniruotėse sugedęs vienas greičiausių
bei galingiausių maratoninių lenktynių automobilis "Aquila CR1", kuriuo
važiuoja Ramūnas Čapkauskas, Deividas Jocius ir Vytautas Švedas.
Tačiau iki lenktynių dar liko nemažai laiko ir tikimąsi, kad iki jų
komanda savo monstrą spės pataisyti.
Rekordas ir traukos lenktynėse
1000 kilometrų lenktynių trasoje pagerintą greičiausiai įveikto rato
laiką papildė Lietuvos automobilių traukos čempionato rekordas.
Kiek daugiau nei 200 metrų distancijoje viename važiavime ties finišo
linija rekordinį net 210,86 kilometrų per valandą greitį pasiekė
"Altered Fiat Topolino" automobilį vairavęs Giedrius Jurevičius.
Tačiau traukos lenktynių finalinėje dvikovoje greitesnis už jį buvo
Aivaras Štikelis su BMW Altered, kuris ir tapo šios automobilių klasės
Lietuvos traukos lenktynių čempionato etapo nugalėtoju.
Gausiausioje A klasėje, kurioje varžėsi 21 sportininkas, nugalėtoju tapo
"Honda Civic" vairavęs Paulius Petkus.
B klasėje greičiausias buvo latvis Rolandas Ozolinis su "Honda Jazz". C
klasėje nugalėjo "Audi Coupe Quattro" vairavęs Ovidijus Tylenis, D
klasėje - Kastytis Volbekas su "Nissan GT-R".
Komandų įskaitoje trečiąjį Lietuvos automobilių traukos čempionato etapą
laimėjo "Tija Racing" lenktynininkai.
Nugalėtojams prizus įteikęs Palangos policijos komisariato viršininkas
Alvydas Katkauskas sportininkams palinkėjo greitį demonstruoti lenktynių
trasose, o ne šalies keliuose.