Penktadienį dėl itin prastų kelių Lietuvoje, Margionių greičio ruože galinė Vytauto „Mitsubishi“ automobilio pakaba buvo visiški sudaužyta. Sulipdę automobilį diržų pagalbą mechanikai padarė stebuklą ir Vytautas galėjo tęsti lenktynes.
„Juta Racing“ komandos mechanikai sugebėjo pakeisti didelę dalį sugedusių mazgų. Vakar ryte pirmajame vos 15 minučių servise teko skubiai keisti centrinio diferencialo siurblį. Deja, pavėlavę dvi minutes ir gavę 20 sek. baudos sportininkai visgi suprato, kad diferencialas neveikia.
„Važiuoti tokiu automobiliu yra tas pats kas arti žemę neišjodinėtu mustangu – beveik neįmanoma. Kiekviename, net ir menkiausiame posūkyje teko kovoti su automobiliu, todėl apie rezultatą net negalvojome,“ – pasakojo V.Švedas.
Vidurdienio serviso zonoje, kai sportininkai bei komandos turi pusvalandį susitvarkyti savo automobilį, „Juta Racing“ komandos mechanikams pavyko galutinai pašalinti gedimą. Vytautas pagaliau antrą lenktynių dienos dalį pradėjo važiuoti tokiu tempu, kokiu gali. Natūralu, kad pradėjo gerėti ir rezultatai. Vytautas lengvai galėjo pretenduoti į geriausių sportininkų dvidešimtuką. Deja, gedimas, patirtas penktadienį, pasikartojo sekančią dieną jau Lenkijoje, tik pasireiškė kitam ratui – šįkart lūžo galinis dešinysis ratas.
„Jeigu penktadienį lūžęs ratas įsirėmė į ratų arką ir mes bent sąlyginai galėjome judėti, tai šiandien viskas vyko atvirkščiai – ratas lūžo ir tiesiog nukrito ant žemės. Tokiu automobiliu judėti neįmanoma,“ – sakė V. Švedas. „Kol automobilis turi bent teorinius šansus judėti, aš važiuoju iki finišo. Gaila tačiau šis atvejis tikrai ne toks,“ – rodydamas pirštu į visiškai suniokotą automobilio pakabą konstatavo „Juta Racing“ lenktynininkas.
Ilgiausias šiose lenktynėse greičio ruožas tapo lemiamas ne tik Vytautui – antrą kartą jį važiuojant šalikelėje atsidūrė daugelis sportininkų. Lietuvis taip pat.
„Nebuvo jokio didelio smūgio, net neįsivaizduoju kur tai galėjo nutikti.“ – pasakojo V. Švedas. Atvykę mechanikai konstatavo visiškai tokį patį nepatvaraus kronšteino gedimo atvejį.
„Galbūt pasirodys paradoksalu, tačiau būtent R4 grupės, kuri yra gerokai galingesnė ir greitesnė, pakaba negali atlaikyti greičio ruožų, kurių danga yra prasta,“ – pasakojo „Juta Racing“ komandos vyriausiasis mechanikas Darius Biesevičius.
Komanda turi visas atsargines dalis ir turėjo visą naktį automobiliui sutvarkyti. Panašu, kad kol yra bent menkiausias šansas, Vytautas Švedas jį tikrai išnaudos ir važiuos link finišo. Po bemiegės nakties sportininkai šiandien ryte startavo. Sekmadienį jų laukia tik keturi greičio ruožai.